Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Og ja....de finnes....og de virker kanskje helskjønne ved første øyekast men tro meg, det er de ikke. for de er nemlig bare ute etter en ting: å smiske. med de populære gjengen.(les: juliea, alva, kira,sug lut og cat) og sikkert flere også. men poenget er: de er golddiggers. de ser opp til brukerne med 3000+ innlegg og avskyr å prate med de på sitt eget nivå(typ 0-900 innlegg) Jo flere innlegg en pratepartner har her inne desto bedre og desto flere stjerner i boken til smiskeren. de vil rett og slett bli kjent her inne ved å slikke ræva på den harde kjerne! De stryker deg med hårene og sier alt du vil høre! men de mener det ikke nødvendigvis.... Så populære dibbere: BEWARE..det er ikke nødvendigvis den slemme anonyme som er din bitreste konkurent.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Jaha. Spiller det egentlig noen rolle folk prater med her inne? Det er et fritt land, og et fritt forum. Er du sur for at ingen skriver til deg? * en som absolutt ikke er med i poppisgjengen eller har behov for det *
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Lurer på hvorfor man skulle "se opp til" de med mange innlegg her inne. Har selv en del innlegg, av en enkel grunn: Livet mitt består av unger, husarbeid og.... DiB :-p Ganske såkjederlig og ensformigliv. Gleder meg villt til yngste ungen er bhg klar, og jeg kan komme meg ut i jobb, og ikke lenger har tid til DiB oftere enn en og annen snartur på helg Den dagen er LYKKE og svært etterlengtet.
stearin Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Så bra at du laget et innlegg om det:-) Det var det jeg også tenkte på, kjære anonym:-) Smisking er bare sååå teit. Herreguuud. Men en smisker er jo selvføøøøølgelig ikke du *smilefjes x3*. Og ikke jeg heller da, hihihi :-D :-D :-D ...Og den nye typen dibbere (suuuuupersmiskere) er jo helt idioooot...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Jøss, visste ikke at vi fortsatt var på ungdomskolen..
Tired mama Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Fælt så sint og bitter du var da! Her en dag gav jeg Juliea et kompliment. Jeg synes hun var superflott på det nye profilbildet sitt. Kategoriserer du meg da som en av "smiskerne"? Jeg har satt meg et mål, og det er å gi en fremmed person et kompliment. En frrmmed pr. dag. Dette for at jeg vil gjøre verden til et litt bedre sted, og jeg er sikker på at vedkommende vil tenke på dette komplimentet gjennom dagen og kanskje bli i godt humør av det. Jeg aner ikke hvem som er "den harde kjerne" her inne. Jeg aner ikke hvem som er populære og hvem som ikke er det. Jeg har ingen intensjoner om å bli populær her inne, og jeg har faktisk ingen interesse av å bli venner med noen herfra IRL. I tillegg skifter jeg nick nesten oftere enn jeg skifter truser, kun fordi jeg helst ikke vil bli gjenkjent. God kveld til deg også!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Merket at Juliea har mange smiskere ja!! Og sug lut, noe av det hun får er jo så latterlig dumt at jeg fniser hver gang. Starstruck var det noen som sa engang, Haha!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Merket at Juliea har mange smiskere ja!! Og sug lut, noe av det hun får er jo så latterlig dumt at jeg fniser hver gang. Starstruck var det noen som sa engang, Haha! Det har kanskje noe med at Juliea faktisk er et godt menneske. Det kalles å like noen, ikke å smiske. Man snakker pent om og til dem man liker.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 Og ja....de finnes....og de virker kanskje helskjønne ved første øyekast men tro meg, det er de ikke. for de er nemlig bare ute etter en ting: å smiske. med de populære gjengen.(les: juliea, alva, kira,sug lut og cat) og sikkert flere også. men poenget er: de er golddiggers. de ser opp til brukerne med 3000+ innlegg og avskyr å prate med de på sitt eget nivå(typ 0-900 innlegg) Jo flere innlegg en pratepartner har her inne desto bedre og desto flere stjerner i boken til smiskeren. de vil rett og slett bli kjent her inne ved å slikke ræva på den harde kjerne! De stryker deg med hårene og sier alt du vil høre! men de mener det ikke nødvendigvis.... Så populære dibbere: BEWARE..det er ikke nødvendigvis den slemme anonyme som er din bitreste konkurent. Sug lut er da ikke noe populær. Ingen liker ham. Han dukker opp i absolutt alle tråder og slenger dritt på en aggressiv og sur måte, så folk er ærlig talt ganske lei ham.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Ja, det må være enormt stort å være poppis på et mammaforum :-P Yeii liksom........
Gjest Gullguttene Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Er man konkurrenter med de som ikke har like mange innlegg som en selv? Jaja
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. november 2012 #13 Skrevet 2. november 2012 Er man konkurrenter med de som ikke har like mange innlegg som en selv? Jaja Så klaaaart du er :-o Du må seriøøøøst ta deg sammen, stram deg opp og legg in MINST 20 innlegg pr dag, du er en skam for DiB/BiM.. Hvertfall ifølge HI
Mamma4livet Skrevet 2. november 2012 #14 Skrevet 2. november 2012 Golddiggers faktisk... Hehehe hehe hehe he Jeg blir stadig forundret over at folk som av natur er positive og som liker å stø rundt seg med positivitet kan irritere så mye! I mitt liv vet jeg i hvertfall hvem jeg ønsker å omgås. Lar meg faktisk ikke irritere av deg HI. Golddiggers (Blir nok ikke mye rik av å trykke på Likerkappen her inne....)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #15 Skrevet 2. november 2012 Merket at Juliea har mange smiskere ja!! Og sug lut, noe av det hun får er jo så latterlig dumt at jeg fniser hver gang. Starstruck var det noen som sa engang, Haha! Det har kanskje noe med at Juliea faktisk er et godt menneske. Det kalles å like noen, ikke å smiske. Man snakker pent om og til dem man liker. Ja, sikkert. Hun er jo knallgod. Sikkert derfor så mange her misliker henne, og I ALLEFALL derfor så mange misliker henne i virkeligheten.
Gjest Gullguttene Skrevet 2. november 2012 #16 Skrevet 2. november 2012 Er man konkurrenter med de som ikke har like mange innlegg som en selv? Jaja Så klaaaart du er :-o Du må seriøøøøst ta deg sammen, stram deg opp og legg in MINST 20 innlegg pr dag, du er en skam for DiB/BiM.. Hvertfall ifølge HI Hehe Jeg henger her en del, men har ikke all verden med tid. I hvert fall ikke 20 om dagen. Er jo relativ fersk i gamet her vettu
Himmel og hav Skrevet 2. november 2012 #17 Skrevet 2. november 2012 Endelig har konspirasjonsteoriene inntatt dib! Dette har jeg venta på lenge Hva får man om man havner blant "de populære" forresten? Hvis det er noe mere enn heder og ære så skal jeg ta på meg lypsyl og kysse noen rumper jeg også
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. november 2012 #18 Skrevet 2. november 2012 Hvaslags gull er det du snakker om? Siden man liksom graver etter gull ved å si noe positivt om/til noen her? Hva mener du jeg/vi/whoever oppnår ved å bli likt eller mislikt av noen som helst her inne? Jeg merker hvertfall ikke forskjell i mitt virkelige liv ift om noen liker eller hater meg her inne.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. november 2012 #19 Skrevet 2. november 2012 Merket at Juliea har mange smiskere ja!! Og sug lut, noe av det hun får er jo så latterlig dumt at jeg fniser hver gang. Starstruck var det noen som sa engang, Haha! Det har kanskje noe med at Juliea faktisk er et godt menneske. Det kalles å like noen, ikke å smiske. Man snakker pent om og til dem man liker. Ja, sikkert. Hun er jo knallgod. Sikkert derfor så mange her misliker henne, og I ALLEFALL derfor så mange misliker henne i virkeligheten. Om du vet hvem hun er IRL, så får du ta den uenigheten du har/tror du har med Juliea på privaten... Men for all del, hvordan skal du tørre det? Da må du jo avsløre hvem du er OG stå for det du sier..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #20 Skrevet 2. november 2012 hihi, mye rart folk skal tenke over og bry seg med. På tide å få seg en hobby, HI?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. november 2012 #21 Skrevet 2. november 2012 Er man konkurrenter med de som ikke har like mange innlegg som en selv? Jaja Så klaaaart du er :-o Du må seriøøøøst ta deg sammen, stram deg opp og legg in MINST 20 innlegg pr dag, du er en skam for DiB/BiM.. Hvertfall ifølge HI Hehe Jeg henger her en del, men har ikke all verden med tid. I hvert fall ikke 20 om dagen. Er jo relativ fersk i gamet her vettu Hehe Må passe deg nå, HI mener jo at du er smisker... Bedre å trykke febrilskt på anonym-knappen, så slipper man dette peset Synes teorien til HI er morosam, siden det som hender her inne,ikke påvirker det virkerlige livet i det heletatt
Gjest Gullguttene Skrevet 2. november 2012 #23 Skrevet 2. november 2012 Er man konkurrenter med de som ikke har like mange innlegg som en selv? Jaja Så klaaaart du er :-o Du må seriøøøøst ta deg sammen, stram deg opp og legg in MINST 20 innlegg pr dag, du er en skam for DiB/BiM.. Hvertfall ifølge HI Hehe Jeg henger her en del, men har ikke all verden med tid. I hvert fall ikke 20 om dagen. Er jo relativ fersk i gamet her vettu Hehe Må passe deg nå, HI mener jo at du er smisker... Bedre å trykke febrilskt på anonym-knappen, så slipper man dette peset Synes teorien til HI er morosam, siden det som hender her inne,ikke påvirker det virkerlige livet i det heletatt Ja, snart kommer vel dib-politiet og bøtelegger meg for smisking ettersom jeg siterer dine innlegg. Du har godt over 3500 innlegg mer enn meg
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 2. november 2012 #24 Skrevet 2. november 2012 Har ikke lest annet enn hi. Men jeg svarer der jeg føler jeg har noe å gå, uavhengig av antall innlegg. Jeg har ingen fanklubb da jeg ikke er kjendis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå