Gå til innhold

Åh, sikle, sikle ...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var heldig med det bildet, er ellers ikke en jeg ville siklet over sånn til vanlig:-P

Skrevet

Landsviker.

He, he, han eller jeg?

Skrevet

Landsviker.

He, he, han eller jeg?

 

Han, selvfølgelig.

Gjest Gullguttene
Skrevet

Syns ikke det er noe å sikle etter. Men en ting er sikkert, han har tapt ansikt etter at han bytta post.

Skrevet

Landsviker.

He, he, han eller jeg?

 

Han, selvfølgelig.

Hvorfor?

Skrevet

Landsviker.

He, he, han eller jeg?

 

Han, selvfølgelig.

Hvorfor?

 

Hemmelige samtaler med Hamas, terrorister av verste sort, for å nevne noe.

Ellers kan du jo se hva han bruker våre skattepenger til.

Skrevet

Han er SÅ kjekk, og intelligent, og dyktig! Jeg skal steme AP så lenge jeg lever!

Ja til Jonas som statsminister!

Skrevet

Jeg sikler for tiden på Jude Law etter å ha sett The holiday... FOR en mann! Elsker karakteren han spiller der... Sexy!

Skrevet

Han er SÅ kjekk, og intelligent, og dyktig! Jeg skal steme AP så lenge jeg lever!

Ja til Jonas som statsminister!

 

Å hjelpe meg... Du stemmer på et parti fordi han ene er "kjekk"?

Skremmende.

Skrevet

Han er SÅ kjekk, og intelligent, og dyktig! Jeg skal steme AP så lenge jeg lever!

Ja til Jonas som statsminister!

 

Å hjelpe meg... Du stemmer på et parti fordi han ene er "kjekk"?

Skremmende.

 

Norge i ett nøtteskall det da! Folk husker alt det negative ett parti har gjort, helt frem til valget, fordi "Jens og Jonas er jo SÅ kjekke menn da"... Skummelt!!

Skrevet

Han er SÅ kjekk, og intelligent, og dyktig! Jeg skal steme AP så lenge jeg lever!

Ja til Jonas som statsminister!

 

Å hjelpe meg... Du stemmer på et parti fordi han ene er "kjekk"?

Skremmende.

 

Norge i ett nøtteskall det da! Folk husker alt det negative ett parti har gjort, helt frem til valget, fordi "Jens og Jonas er jo SÅ kjekke menn da"... Skummelt!!

 

Jeg skrev kjekk, intelligent og dyktig.

Det er DIB i et nøtteskall. Folk husker kun det negative, for det er jo SÅ morsomt å henge seg opp i kun det ...

Skrevet

Landsviker.

 

Har ABB fått tilgang på internett nå, eller hva?

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Han er SÅ kjekk, og intelligent, og dyktig! Jeg skal steme AP så lenge jeg lever!

Ja til Jonas som statsminister!

 

Å hjelpe meg... Du stemmer på et parti fordi han ene er "kjekk"?

Skremmende.

 

De fleste stemmer på en statsminister og ikke parti. Tragisk med denne forgudingen av vanlige folk..

Skrevet

Han er SÅ kjekk, og intelligent, og dyktig! Jeg skal steme AP så lenge jeg lever!

Ja til Jonas som statsminister!

 

Å hjelpe meg... Du stemmer på et parti fordi han ene er "kjekk"?

Skremmende.

 

Norge i ett nøtteskall det da! Folk husker alt det negative ett parti har gjort, helt frem til valget, fordi "Jens og Jonas er jo SÅ kjekke menn da"... Skummelt!!

 

Jeg skrev kjekk, intelligent og dyktig.

Det er DIB i et nøtteskall. Folk husker kun det negative, for det er jo SÅ morsomt å henge seg opp i kun det ...

 

Så du vil ha en statsminister som har gått bak ryggen på folket sitt, ved å ha hemmelige møter med en terroristorganisasjon?

Skrevet

Han er SÅ kjekk, og intelligent, og dyktig! Jeg skal steme AP så lenge jeg lever!

Ja til Jonas som statsminister!

 

Å hjelpe meg... Du stemmer på et parti fordi han ene er "kjekk"?

Skremmende.

 

Norge i ett nøtteskall det da! Folk husker alt det negative ett parti har gjort, helt frem til valget, fordi "Jens og Jonas er jo SÅ kjekke menn da"... Skummelt!!

 

Jeg skrev kjekk, intelligent og dyktig.

Det er DIB i et nøtteskall. Folk husker kun det negative, for det er jo SÅ morsomt å henge seg opp i kun det ...

 

Så du vil ha en statsminister som har gått bak ryggen på folket sitt, ved å ha hemmelige møter med en terroristorganisasjon?

 

For ikke å snakke om at han ble tatt i løgn og korrupsjon da han ga penger til sin gode venn. VÅRE penger.

Skrevet

Landsviker.

 

Har ABB fått tilgang på internett nå, eller hva?

 

Ja, for all del. Alle som er imot Arbeiderpartiet eller mener enkelte der er forrædere må da være massemordere, ikke sant?

Latterlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...