Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Utgi deg for å være juliea. Er du klar over at det du driver med er ulovlig ? Og at det er nettmobbing ? Pass deg litt du... Kan fort finne på å melde deg jeg. Det slås hardt ned på nettmobbing og trakkasering for tiden. Skaff deg heller et liv du Trasha kjerring.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Oi, så sint? Du gjør deg jo ikke noe bedre selv, slik du holder på. Spis en sjokolade du, og lighten up Hilsen ikke andre anonyme
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Utgi deg for å være juliea. Er du klar over at det du driver med er ulovlig ? Og at det er nettmobbing ? Pass deg litt du... Kan fort finne på å melde deg jeg. Det slås hardt ned på nettmobbing og trakkasering for tiden. Skaff deg heller et liv du Trasha kjerring. Roe reka tjukka!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Oi, så sint? Du gjør deg jo ikke noe bedre selv, slik du holder på. Spis en sjokolade du, og lighten up Hilsen ikke andre anonyme Ta deg en til bolle du da
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Utgi deg for å være juliea. Er du klar over at det du driver med er ulovlig ? Og at det er nettmobbing ? Pass deg litt du... Kan fort finne på å melde deg jeg. Det slås hardt ned på nettmobbing og trakkasering for tiden. Skaff deg heller et liv du Trasha kjerring. 1. Det er IKKE ulovlig å bruke noens anonyme nick på internett. 2. Politiet vil henlegge en anmeldelse. Politiet gir katten i krangling blant anonyme folk på et nettforum.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Utgi deg for å være juliea. Er du klar over at det du driver med er ulovlig ? Og at det er nettmobbing ? Pass deg litt du... Kan fort finne på å melde deg jeg. Det slås hardt ned på nettmobbing og trakkasering for tiden. Skaff deg heller et liv du Trasha kjerring. Du er da ikke stort bedre du.. så sinna da gitt
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Utgi deg for å være juliea. Er du klar over at det du driver med er ulovlig ? Og at det er nettmobbing ? Pass deg litt du... Kan fort finne på å melde deg jeg. Det slås hardt ned på nettmobbing og trakkasering for tiden. Skaff deg heller et liv du Trasha kjerring. 1. Det er IKKE ulovlig å bruke noens anonyme nick på internett. 2. Politiet vil henlegge en anmeldelse. Politiet gir katten i krangling blant anonyme folk på et nettforum. Det bryter likevel med reglene her inne. Hiv dem ut, spør du meg!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Hva faen betyr snonyme? Må jo skjønne at stakkars lille jenta har rotet seg til på nett og ikke alltid klarer å stave. Hun er jo så ung og sint stakkars.
Gjest Gullguttene Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 Hva med å sende denne personen en pm?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Hæ hva skjer er jeg to? Eller har jeg en wannabe?
Gjest Gullguttene Skrevet 2. november 2012 #13 Skrevet 2. november 2012 Hvordan sende pm til snonyme? Altså, denne personen utgir seg for å være Juliea i en annen tråd. Da er vel nicket der??
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. november 2012 #14 Skrevet 2. november 2012 Hvordan sende pm til snonyme? Altså, denne personen utgir seg for å være Juliea i en annen tråd. Da er vel nicket der?? Nei. Personen signerer som anonym. Hun siterer derimot et innlegg fra en annen anonym, og endrer "anonym" til "juliea". Slik at det fremstår som om Juliea har skrevet det første innlegget.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. november 2012 #15 Skrevet 2. november 2012 (endret) Hvordan sende pm til snonyme? Det kan man ikke. Man ser ikke hvem det er. Dog kan moderator det. Endret 2. november 2012 av Lilleva ❤ lillejenta si ❤
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #16 Skrevet 2. november 2012 Hvordan sende pm til snonyme? Altså, denne personen utgir seg for å være Juliea i en annen tråd. Da er vel nicket der?? Nei. Personen signerer som anonym. Hun siterer derimot et innlegg fra en annen anonym, og endrer "anonym" til "juliea". Slik at det fremstår som om Juliea har skrevet det første innlegget. Snedig, hva folk finner på for å underholde seg selv....
Gjest Gullguttene Skrevet 2. november 2012 #17 Skrevet 2. november 2012 Hvordan sende pm til snonyme? Altså, denne personen utgir seg for å være Juliea i en annen tråd. Da er vel nicket der?? Nei. Personen signerer som anonym. Hun siterer derimot et innlegg fra en annen anonym, og endrer "anonym" til "juliea". Slik at det fremstår som om Juliea har skrevet det første innlegget. Åja, daså. Har jeg aldri tenkt på at går an. Det burde jo egentlig ikke vært mulig. Men men..
Filursen Skrevet 2. november 2012 #18 Skrevet 2. november 2012 Hæ hva skjer er jeg to? Eller har jeg en wannabe? Jepp. Annie ønsker veldig gjerne å være deg, innerst inne Hun prøver å utgi seg for å være deg i en annen tråd, men avsløres på at hun ikke kan stave... Selv syntes jeg du virker übersøt og morsom og da kan Annie syntes at jeg er så smiskete hun bare vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå