Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Synes han er helt rå og kommer til å stemme på han. Fantastisk flink kar!!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Han har virkelig talent. Utrolig kroppskontroll og styrke. Kjempe flink er han:)
Februargullet2013 Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Utrolig Flink:) men er ho dama som er trailer bilsjåfør som er min favoritt idag
det er berre mordi Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Ser han er talentfull, men om jeg skulle ha stemt hadde den gått til utflytterkoret(?) Jeg hadde heller sett på en times show med dem, enn på Navid. Det blir litt for intens. Klarer ikke å grunngi det noe ytterligere.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Han er fantastisk flink, men får ikke helt bestemt meg om jeg liker måten hans å danse på. Tror det blir litt for "moderne dans" for meg, litt for rykkete og for liten flyt... Men at mannen har et vannvittig talent, styrke, kroppskontroll og er en skikkelig akrobat er det jo overhodet ingen tvil om. Er bare jeg som liker en litt annen type dans.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 En utrolig danser, som definetivt er min favoritt der i år
Mamma4livet Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Han rørte meg forrige gang og rørte meg igjen i dag! Helt unik!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå