Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 2. november 2012 #26 Skrevet 2. november 2012 Min kjøpte ipad selv 6 år gammel, for egne oppsparte midler. Jeg nektet å kjøpe, da jeg syns det var for dyrt som gave. 2800 kr kostet den.
Papegøyeblomst Skrevet 2. november 2012 #27 Skrevet 2. november 2012 Sønnen min er drøyt 5 nå - og skal få ipad som premie når han har lært seg å svømme, forhåpentligvis før sommeren.
Madolyn Skrevet 2. november 2012 #28 Skrevet 2. november 2012 Her i huset har vi ingen nettbrett, og heller ingen planer om å anskaffe det selv om vi fint har råd. Ser bare ikke behovet siden vi allerede har laptop og smarttelefon. Vår gutt er bare 18 mnd gammel og altfor aktiv og uforsiktig til å få leke med noe så skjørt og ikke minst dyrt. Kan ikke se for meg at han skal få sitt eget nettbrett på mange år ennå. Heldigvis mer glad i å bygge togbane, lego, drive med bil og utelek enn å sitte med skjermer, det blir han vel opptatt av tidlig nok uansett.
Fru_Heidi Skrevet 2. november 2012 #29 Skrevet 2. november 2012 Har du to tvillingpar fru Heidi? Nei, jeg har to 9 og 12 og gubben har to 9 og 12
Tovehvit Skrevet 2. november 2012 #30 Skrevet 2. november 2012 Her får hun på 4,5 sin egen ipad i julegave. Nå er jeg luta lei av at de stikker av med min^^
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #32 Skrevet 3. november 2012 Spurte mannen min om det her om dagen. Han jobber med data og sier at han ikke vil at barna våre skal ha dette på grunn av dårlig kroppsstilling når man bruker dette. De skal heller få pc når den tid kommer.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. november 2012 #35 Skrevet 3. november 2012 Heh, her har ikke engang vi voksne det.
Cat_Woman Skrevet 3. november 2012 #36 Skrevet 3. november 2012 Har ikke ipad selv enda engang, men ønsker meg til jul! Tenker vel at gutten skal få nettbrett eller pc når han begynner på skolen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2012 #37 Skrevet 3. november 2012 Ingen av barna eller voksne som har det her. Har heller ingen planer om å kjøpe til verken liten eller stor. Vi har ikke en gang smartelefon!! Slå den! Tenker barna kan overta samboeren sin laptop når han bytter den ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå