Gå til innhold

Slettet flammen min fra Facebook..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare fordi jeg er irritert på han! Og han sa bare "ok, ha det fint". Da kan han vel ikke bry seg mye? Har ikke kjent hverandre så lenge, så det stakk vel ikke så dypt hos han.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Øhhh... Om du sletter han kun fordi du er irritert på han, og du ikke har kjent han så lenge, kan det være han syns du er litt dramatisk? At han ikke gidder å "krype" for ei han ikke kjenner så godt?

Mener ikke å såre deg, men jeg svarer bare utifra meg selv. Hadde min nye flamme slettet meg på facebook så hadde jeg heller ikke giddi. Da hadde jeg tenkt at dette er en umoden dramaqueen som gjør sånne teite ting istedenfor å kommunisere. Og et sånt fjortisforhold er jeg ikke ute etter.. Beklager om jeg fornærmer deg :(

Skrevet

Må legge til at han ikke engang vet at jeg slettet han fordi jeg var sur på han. Jeg oppførte meg som en fjortiss ja! Ååååh

Skrevet

Ja, men han vet ikke engang at jeg var irritert :-/ jaja..

Skrevet

Er det ikke 13-års aldersgrense på Facebook? ;)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Må legge til at han ikke engang vet at jeg slettet han fordi jeg var sur på han. Jeg oppførte meg som en fjortiss ja! Ååååh

Hehe.. Jaja, om det er en trøst så er du ikke den eneste som oppfører seg som en smurf innimellom :P

Skrevet

Greit å bli voksen før man starter på et seriøst forhold tenker jeg, så jeg er enig med "flammen" din, og de andre her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...