Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Jeg har bestillt Basson Milan. Noen som har hatt den/ har erfaring med den? http://www.choppi.no/barneutstyr-1/vogner/basson/sportsvogn-basson-milan
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Jeg hadde kanskje spurt først og bestilt etterpå? Vogna er billig, og du får det du betaler for: en tung vogn som knirker..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Det er veldig mange som har skrytt av den i 2009 og den har også vært en av testvinnere! Det finnes også billige vogner som har vært best i test... ikke alltid at det dyreste er best jeg er bare litt nyskjerrig om noen her inne har erfaring med den hi
Stina <3 Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Har en venninne som har hatt denne. Hun var fornøyd med vognen.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Ja jeg var inne på en forum der folk diskuterte om denne vognen og alle var fornøyd med den. Ingen som hadde noe negativt å si om den da. Forumen var fra 2009 da. Håper jeg kommer til å bli fornøyd jeg også hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå