Bondejenta Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 på å ha lese gjennom nokre av desse trådane. Der ja, kasta akkurat bort 5 min..
Lille♥mitt Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Kaster bort ALT for mange minutter. Gud så mye svada samlet på et sted
Frenzia Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Tenkte akkurat det samme selv. Flaut, egentlig...
det er berre mordi Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 på å ha lese gjennom nokre av desse trådane. Der ja, kasta akkurat bort 5 min.. Æh:) Det er reklame på tv, så inga krise;)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Poenget med å lage denne da? Nå laga du jo enda en meningsløs tråd å lese. Doh....skarping.
Elsker livet Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 5 min er ingenting. Jeg har kasta bort nesten tre dager her inne nå.
Bondejenta Skrevet 2. november 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2012 Gud, snakk om å kaste vekk tid. Set og les min eigen kjedelege tråd..
Frenzia Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Jeg er ei nepe... Det foregår noe med sitatfunksjonen her, så jeg bruker ditt idiotinnlegg for å prøve ut noe..
Frenzia Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Jeg er ei nepe... Det foregår noe med sitatfunksjonen her, så jeg bruker ditt idiotinnlegg for å prøve ut noe.. Hm...
Lille♥mitt Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 Jeg er ei nepe... Det foregår noe med sitatfunksjonen her, så jeg bruker ditt idiotinnlegg for å prøve ut noe.. Hm... Jeg er ei nepe... Det foregår noe med sitatfunksjonen her, så jeg bruker ditt idiotinnlegg for å prøve ut noe.. Hm... Skjer? haha
Frenzia Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Oj, den ble dobbelsnobbel, den. Morosamt! Haha.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 2. november 2012 #13 Skrevet 2. november 2012 på å ha lese gjennom nokre av desse trådane. Der ja, kasta akkurat bort 5 min.. Æh:) Det er reklame på tv, så inga krise;) Her også Så da kaster jeg bort noen minutter på denne tråden. Som forøvrig kanskje er en av de mest interessante jeg har sett her i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå