Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Nutrilett bar når man er gravid?? står på både allevo og nutrilett-produktene at de ikke er for gravide..MEN er d fordi man ikke skal slanke seg eller fordi de inneholder noe spesielt? jeg slanker meg ikke men synes de barene er så gode og tar meg gjerne en på kvelden når jeg er fysen:) Takknemmelig for svar!
Lisjtuppa Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Leser ikke på noe før jeg gomler ivei ser jeg. Har selv spist endel nutrilettbarer fordi de er veldig gode og enkle å spise ifarta!
Hybelkanina Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Så lenge du ikke lever på Nutrilett-diett så er det helt ok. Inneholder ikke noe som er farlig. Spis og kos deg
Mamma&skatt Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Så lenge du ikke lever på Nutrilett-diett så er det helt ok. Inneholder ikke noe som er farlig. Spis og kos deg det stemmer ikke. jeg fikk beskjed om at det måtte jeg være forsiktig med å spise. de inneholder mye vitaminer og vist nok er det farlig med for mye vitaminer for fosteret . disse barene er jo beregnet som måltidserstattere, så hvis de spises som godteri flere ganger om dagen i tillegg til normal variert kost blir det fort opphoping av vitaminer (fettløselige, vannløselige skilles jo ut med urinen). men en av og til vil jo ikke gjøre noe skade
Hybelkanina Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Så lenge du ikke lever på Nutrilett-diett så er det helt ok. Inneholder ikke noe som er farlig. Spis og kos deg det stemmer ikke. jeg fikk beskjed om at det måtte jeg være forsiktig med å spise. de inneholder mye vitaminer og vist nok er det farlig med for mye vitaminer for fosteret . disse barene er jo beregnet som måltidserstattere, så hvis de spises som godteri flere ganger om dagen i tillegg til normal variert kost blir det fort opphoping av vitaminer (fettløselige, vannløselige skilles jo ut med urinen). men en av og til vil jo ikke gjøre noe skade Joda, alt med måte. Nå er det vel ikke noe som helst som er sunt å proppe i seg som godteri flere ganger om dagen. Men en bar i ny og ne kan neppe skade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå