Gå til innhold

Hvor mye boutgifter har dere? Eier dere eller leier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det ca 5300 i lån og 3800 i husleie i borretslag. Blir 9100 kr i mnd. Dere andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Ca. 2500 i lån og 6470 i husleie. Eier leilighet i borettslag

Skrevet

Ca. 2500 i lån og 6470 i husleie. Eier leilighet i borettslag

Er husleien så dyr og så lite lån eller er det motsatt eller tulle innlegg?

Gjest Mrs. Careface
Skrevet

Hvorfor skulle det være tulleinnlegg?

Vi har BSU, lån over 30 år siden vi ikke har så god råd så derfor betaler vi så lite i lån og husleia er høy

Skrevet

Hvorfor skulle det være tulleinnlegg?

Vi har BSU, lån over 30 år siden vi ikke har så god råd så derfor betaler vi så lite i lån og husleia er høy

Synes bare husleien var veldig dyr. Sorry da.

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Vi eier enebolig, og blir trukket ca 3600 kr i renter hver mnd. Har flexilån, så det varierer litt hvor mye vi betaler på selve lånet. I gjennomsnitt så betaler vi omkring 8000 kr i mnd tilsammen.

Skrevet

Vi eier enebolig og har ikke lån. Så her er det da bare ting som kommunale avgifter o.l

Skrevet

Har 2,5 mill i flexilån så vi bestemmer selv hvor mye vi vil betale i måneden, eneste banken trekker er rentene også setter vi selv inn så mye avdrag vi vil.

Akkurat nå betaler vi 10.000,- i måneden tilsammen i renter og avdrag (lite avdrag siden jeg bare jobber 40% akkurat nå).

Eier enebolig og har ingen fellesutgifter eller husleie.

Skrevet

Vi betaler 7800 kr på lånet og har 6909 kr i husleie til borettslaget = 14 709 kr

Skrevet

Betaler 2000,- i husleie og 15000 i lån, rekkehus i Oslo.

Skrevet

Vi betaler 7800 kr på lånet og har 6909 kr i husleie til borettslaget = 14 709 kr

Dere som har over 6000 kr i husleie i borretslag hva er inkl? Hva enormt mye synes jeg.

Skrevet

Eier enebolig, lån på ca 12.000.- i mnd.

Skrevet

Eier (eller heter det det når man betaler ned på huslån..?) hus og betaler ca 6500 i mnd.

Skrevet

ca 16000 mnd siden vi har økt avdragene.

Eier nydelig leilighet på 100 kvm sentralt i stor by.

Skrevet

6000 i måneden pluss strøm, leier en 73 kvadratmeter stor leilighet

Skrevet

Dere som har over 6000 kr i husleie i borretslag hva er inkl? Hva enormt mye synes jeg.

Er 6000 unormalt mye? Her jeg bor ligger gjerne husleiene på 6000 - 9000 i mnd. Det synes jeg er altfor mye

Skrevet

Eier enebolig. Betaler 7300 kr i mnd i lån (1,5 i lån)

Så kommer jo strøm, forsikring og kommunale avg. I tillegg på ca 2500 kr i mnd.

Skrevet

Varmtvann, fjernvarme, vaktmester som ordner div. blant annet snø måking på felles veiene, noe av tv kanalene og noe av Internet, husforsikring. Det jeg kommer på nå.

Vi har de siste årene hatt mye renovering av borettslaget og da økte husleien fra ca. 4500 kr til det den er nå.

Skrevet

Leier et hus på omlag en 120-130 kvm(eller noe). Betaler 9500 ink strøm, midt i sentrum så og si.

Skrevet

Eier et stort hus på landet og vi betaler rundt 7000 i avdrag på huset i mnd:)

Skrevet

Det er jo veldig mye som går inn under boutgifter da. Tenker du kun på leie/avdrag på lån? Eller tenker du også på strøm, forsikringer, renovering (søppelhenting), garasjeoppstillingsplass osv? Vi eier enebolig og betaler ca 14 500 i mnd i avdrag på huslånet, har ingen husleie.

Skrevet

Leier leilighet på 70 kvm. Betaler 7500 pr mnd. Internett inkludert. Betaler kun for strøm i tillegg til leien.

Skrevet

Er 6000 unormalt mye? Her jeg bor ligger gjerne husleiene på 6000 - 9000 i mnd. Det synes jeg er altfor mye

Da mener jeg visst det er i boretslag altså. Da er det mye synes jeg.

Skrevet

Det er jo veldig mye som går inn under boutgifter da. Tenker du kun på leie/avdrag på lån? Eller tenker du også på strøm, forsikringer, renovering (søppelhenting), garasjeoppstillingsplass osv? Vi eier enebolig og betaler ca 14 500 i mnd i avdrag på huslånet, har ingen husleie.

Tenkte bare lån evt leie.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...