Gå til innhold

Mc Donald`s milkshake.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

inneholder kylling/hønse fett. Æsj. siste gang jeg skal drikke det, iallefall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh fyy! Jeg elsker den milkshake'n men nå ble jeg kvalm med tanken...

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Det gjør den da ikke.. Etter å ha jobbet der noen år blir jeg fortsatt matt over hva slags anklager mine tidligere kolleger må finne seg i av påstander..

Skrevet

Er mest glad i burger king milkshake;)

Skrevet

Det er vissnok for at milkshaken skal bli tykkere og jeg lurer på om det også var fordi den skal holde seg lengre.

Fysj og æsj!

Skrevet

inneholder kylling/hønse fett. Æsj. siste gang jeg skal drikke det, iallefall!

Hvor har du det fra ?

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Det er vissnok for at milkshaken skal bli tykkere og jeg lurer på om det også var fordi den skal holde seg lengre.

Fysj og æsj!

Dette er tull.. Vet du hvor ofte milkshaken byttes ut? Varigheten er på under ei uke og levere 2g pr uke.. Hva slags tullinger er det som gir deg sånne griller?

Skrevet

Nå tror jeg kanskje mest på hun som har jobbet der. Men uavhengig av det - er det så gæærnt med litt kyllingfett da? Har da hørt om langt mindre apetittvekkende ingredienser enn det.

Skrevet

Man får da i seg kyllingfett når man spiser kylling anyways.

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Nå tror jeg kanskje mest på hun som har jobbet der. Men uavhengig av det - er det så gæærnt med litt kyllingfett da? Har da hørt om langt mindre apetittvekkende ingredienser enn det.

Rart det ikke sto på linken. Men virker som dette er en myte. Mcshake inneholder ikke kyllingfett.

Skrevet

Hvor på linken da? Hvilken side?

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

The ice cream base contains:

Milk, sugar, cream, nonfat milk solids, corn syrup solids, mono- and diglycerides, guar gum, dextrose, sodium citrate, artificial vanilla flavor, sodium phosphate,

carrageenan, disodium phosphate, cellulose gum, vitamin A palmitate.

Vanilla Shake Syrup:

Ingredients: Corn syrup, water, vanilla extract, caramel color, citric acid, pectin, sodium benzoate (preservative), yellow 5, yellow 6.

Strawberry Shake Syrup:

Sugar, water, corn syrup, strawberries, high fructose corn syrup, natural (botanical source) and artificial flavors, pectin, citric acid, xanthan gum, potassium sorbate

(preservative), caramel color, calcium chloride, red 40.

Chocolate Syrup::

Corn syrup, dextrose, water, sugar, glycerin, hydrogenated coconut oil, cocoa (processed with alkali), food starch-modified, nonfat milk, natural (plant source) and

artificial flavor, salt, gellan gum, disodium phosphate, potassium sorbate (preservative), soy lecithin, artificial flavor (vanillin).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...