Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 inneholder kylling/hønse fett. Æsj. siste gang jeg skal drikke det, iallefall!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Åh fyy! Jeg elsker den milkshake'n men nå ble jeg kvalm med tanken...
Gjest Ingen skal få! Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Det gjør den da ikke.. Etter å ha jobbet der noen år blir jeg fortsatt matt over hva slags anklager mine tidligere kolleger må finne seg i av påstander..
Gjest Ingen skal få! Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 For å avklare det hele http://nutrition.mcdonalds.com/usnutritionexchange/ingredientslist.pdf
Lisjtuppa Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Er mest glad i burger king milkshake;)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Det er vissnok for at milkshaken skal bli tykkere og jeg lurer på om det også var fordi den skal holde seg lengre. Fysj og æsj!
Serepta Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 inneholder kylling/hønse fett. Æsj. siste gang jeg skal drikke det, iallefall! Hvor har du det fra ?
Gjest Ingen skal få! Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Det er vissnok for at milkshaken skal bli tykkere og jeg lurer på om det også var fordi den skal holde seg lengre. Fysj og æsj! Dette er tull.. Vet du hvor ofte milkshaken byttes ut? Varigheten er på under ei uke og levere 2g pr uke.. Hva slags tullinger er det som gir deg sånne griller?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 For å avklare det hele http://nutrition.mcd...edientslist.pdf Står ikke.
Hybelkanina Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Nå tror jeg kanskje mest på hun som har jobbet der. Men uavhengig av det - er det så gæærnt med litt kyllingfett da? Har da hørt om langt mindre apetittvekkende ingredienser enn det.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Man får da i seg kyllingfett når man spiser kylling anyways.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 2. november 2012 #13 Skrevet 2. november 2012 Nå tror jeg kanskje mest på hun som har jobbet der. Men uavhengig av det - er det så gæærnt med litt kyllingfett da? Har da hørt om langt mindre apetittvekkende ingredienser enn det. Rart det ikke sto på linken. Men virker som dette er en myte. Mcshake inneholder ikke kyllingfett.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 2. november 2012 #15 Skrevet 2. november 2012 The ice cream base contains: Milk, sugar, cream, nonfat milk solids, corn syrup solids, mono- and diglycerides, guar gum, dextrose, sodium citrate, artificial vanilla flavor, sodium phosphate, carrageenan, disodium phosphate, cellulose gum, vitamin A palmitate. Vanilla Shake Syrup: Ingredients: Corn syrup, water, vanilla extract, caramel color, citric acid, pectin, sodium benzoate (preservative), yellow 5, yellow 6. Strawberry Shake Syrup: Sugar, water, corn syrup, strawberries, high fructose corn syrup, natural (botanical source) and artificial flavors, pectin, citric acid, xanthan gum, potassium sorbate (preservative), caramel color, calcium chloride, red 40. Chocolate Syrup:: Corn syrup, dextrose, water, sugar, glycerin, hydrogenated coconut oil, cocoa (processed with alkali), food starch-modified, nonfat milk, natural (plant source) and artificial flavor, salt, gellan gum, disodium phosphate, potassium sorbate (preservative), soy lecithin, artificial flavor (vanillin).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå