Gå til innhold

Hva er det beste du kan få til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger inspirasjon til nye middagsretter :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For tiden er det peppermakrell med poteter, gulrøtter og rømmedressing, spinatlasagne og bakt potetsuppe.

Skrevet

Bakt potet, pannekaker med bacon, fiskeboller, stekt fisk er mine favoritter.. <3

Skrevet

Raspeballer, kjøttkaker, pinnekjøtt og svineribbe

Skrevet

Lammestek, pinnekjøtt, lammefrikasse, fårikål.. Jah, lam i alle former og fasonger ;)

Og laks og ørrett i alle varmebehandlede varianter.

Skrevet

Sushi! Uten tvil. Ja, jeg spiser meg stappmett på det.

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Haha. Jeg og. Er ofte og spiser sushi m folk som spiser syv biter og er mett. What is this i dont even.,, kan glatt spise 20biter minst

Skrevet

Morfar sine kjøttkaker, fløtegratinerte poteter, brunsaus og tyttebærsyltetøy:)

Skrevet

Haha. Jeg og. Er ofte og spiser sushi m folk som spiser syv biter og er mett. What is this i dont even.,, kan glatt spise 20biter minst

Samme her. Da jeg bestiller, noe som heldigvis er sjeldent. Så bestiller jeg alltid 30 biter, så jeg har forsikret meg om at jeg har heeele kvelden og litt til :-P

Skrevet

Lam i alle former, andeconfit, sushi, saltbakt abbor, alt av god og fersk sjømat. Mat ass... NAM!

Skrevet

Hjemmelaget moussaka

Kjøttkaker

Min svigermormor sin lapskaus

Skrevet

Heh. Ribbe med alt av tilbehør. Herreguuud..

Skrevet

Idag "pimpet" vi opp middagen ved å bruke remulade til ;) Det smakte deilig med ris med soyasaus og fiskepinner med remulade.. Mmmm... Tips til hurtigmiddag ihvertfall.

Jeg elsker egentlig det meste av mat. Bacalao er spesielt godt. Liker også indisk mat veldig godt. På ica har de stort utvalg av indisk mat, annet enn tikka masala og tandoori chicken.

Men er av typen som kan endre mening rett etter å ha spist noe godt. Liker å smake nye retter.

Skrevet

Hjemmelagde kjøttkaker, pinnekjøtt, ribbe, risotto, bacalao, sprøstekt and, lammelår... Glad i mat ja:))

Skrevet

Alt av italiensk mat. Pasta, Mozarella, oliven, parmesan, pesto... NAM!

Skrevet (endret)

For tiden er det peppermakrell med poteter, gulrøtter og rømmedressing, spinatlasagne og bakt potetsuppe.

Bakt potetsuppe? Hvordan lager du den? Jeg lager potet og purresuppe, men det kunne vært spennende å prøve en ny vri :)

Endret av Gutt juli 2010 + ny gutt
Skrevet

Kyllinggryte!

Strimlet kylling, classic wok, kokt ris. Blandes i en kasserolle.

Omnom :3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...