Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Trenger inspirasjon til nye middagsretter
CaptainHindsight Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 For tiden er det peppermakrell med poteter, gulrøtter og rømmedressing, spinatlasagne og bakt potetsuppe.
♡ Mams og gutten ♡ Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Bakt potet, pannekaker med bacon, fiskeboller, stekt fisk er mine favoritter.. <3
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Raspeballer, kjøttkaker, pinnekjøtt og svineribbe
Smyril Line Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Lammestek, pinnekjøtt, lammefrikasse, fårikål.. Jah, lam i alle former og fasonger Og laks og ørrett i alle varmebehandlede varianter.
Marjoriee Dawes Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 Sushi! Uten tvil. Ja, jeg spiser meg stappmett på det.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Sushi! Uten tvil. Ja, jeg spiser meg stappmett på det. Haha. Jeg og. Er ofte og spiser sushi m folk som spiser syv biter og er mett. What is this i dont even.,, kan glatt spise 20biter minst
Ophiophagus Hannah Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Morfar sine kjøttkaker, fløtegratinerte poteter, brunsaus og tyttebærsyltetøy:)
Marjoriee Dawes Skrevet 2. november 2012 #13 Skrevet 2. november 2012 Sushi! Uten tvil. Ja, jeg spiser meg stappmett på det. Haha. Jeg og. Er ofte og spiser sushi m folk som spiser syv biter og er mett. What is this i dont even.,, kan glatt spise 20biter minst Samme her. Da jeg bestiller, noe som heldigvis er sjeldent. Så bestiller jeg alltid 30 biter, så jeg har forsikret meg om at jeg har heeele kvelden og litt til :-P
L-8 Skrevet 2. november 2012 #15 Skrevet 2. november 2012 Lam i alle former, andeconfit, sushi, saltbakt abbor, alt av god og fersk sjømat. Mat ass... NAM!
Gjest Ziva Skrevet 2. november 2012 #16 Skrevet 2. november 2012 Sushi, til frokost, lunch, middag og aftens.
3 er nok! Skrevet 2. november 2012 #17 Skrevet 2. november 2012 Hjemmelaget moussaka Kjøttkaker Min svigermormor sin lapskaus
Tingenes Herre Skrevet 2. november 2012 #19 Skrevet 2. november 2012 Heh. Ribbe med alt av tilbehør. Herreguuud..
stearin Skrevet 2. november 2012 #20 Skrevet 2. november 2012 Idag "pimpet" vi opp middagen ved å bruke remulade til Det smakte deilig med ris med soyasaus og fiskepinner med remulade.. Mmmm... Tips til hurtigmiddag ihvertfall. Jeg elsker egentlig det meste av mat. Bacalao er spesielt godt. Liker også indisk mat veldig godt. På ica har de stort utvalg av indisk mat, annet enn tikka masala og tandoori chicken. Men er av typen som kan endre mening rett etter å ha spist noe godt. Liker å smake nye retter.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #21 Skrevet 2. november 2012 Hjemmelagde kjøttkaker, pinnekjøtt, ribbe, risotto, bacalao, sprøstekt and, lammelår... Glad i mat ja:))
Von Hertelhofen Skrevet 2. november 2012 #22 Skrevet 2. november 2012 Alt av italiensk mat. Pasta, Mozarella, oliven, parmesan, pesto... NAM!
Mamma til to guttegull Skrevet 2. november 2012 #23 Skrevet 2. november 2012 (endret) For tiden er det peppermakrell med poteter, gulrøtter og rømmedressing, spinatlasagne og bakt potetsuppe. Bakt potetsuppe? Hvordan lager du den? Jeg lager potet og purresuppe, men det kunne vært spennende å prøve en ny vri Endret 2. november 2012 av Gutt juli 2010 + ny gutt
Gjest Miryks Skrevet 2. november 2012 #24 Skrevet 2. november 2012 Kyllinggryte! Strimlet kylling, classic wok, kokt ris. Blandes i en kasserolle. Omnom :3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå