Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Jeg har en bekjent (mor til venninne av datteren min) på facebook. Vi snakker sammen når vi møtes ved levering/henting, bursdager og lignende. Hun er en veldig pen dame, men hun publiserer minst to bilder av seg selv daglig på facebook. Alle bildene er kun av hennes ansikt, og hun både liker og kommenterer disse flere ganger. Det er sånn at man ikke kan unngå å se dem. I tillegg har hun opprettet en egen gruppe hvor hun selger hjemmelagde smykker, og spammer jo ned hele facebook. "Problemet" er at denne damen er litt...hva skal man si....rar er kanskje ordet. En dag vi møttes i bhg hadde jeg dårlig tid, så derfor hadde jeg ikke tid til noe annet enn å si hei og håper alt går bra. Samme kveld fikk jeg en lang privat melding av henne på fb hvor hun spurte hvorfor jeg overser henne, hvorfor jeg er så sur osv. Fikk jo helt sjokk, kjenner henne ikke noe utover det jeg har skrevet ovenfor. Og må innrømme at jeg ble lei meg over disse beskyldningene. Noe jeg også skrev tilbake til henne. Fikk raskt svar hvor hun skrev at det var greit, og at hun håpet det ikke gjentok seg. Nå er jeg så usikker på hvordan jeg skal forholde meg til henne. Jeg har lyst til å slette henne fra fb, men vet at hun kommer til å bli sur. Synes også det er vanskelig å treffe på henne ved levering/henting nå, fordi jeg føler at jeg ikke kan oppføre meg naturlig. Tenkte kanskje å ta en prat med henne, men ettersom vi egentlig ikke er venner så lurer jeg på hvor mye jeg skal gidde. Dessverre er det få jenter i min datters kull, så de kommer jo til å gå i samme klasse hele barne-og ungdomsskolen. Hvordan ville dere taklet noe slikt? Lurer på om hun innerst inne er veldig usikker på seg selv, siden hun trenger bekreftelse på sin skjønnhet på fb hele tiden og ettersom hun sendte meg denne mailen.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Du kan fjerne hennes oppdateringer fra veggen. Da slipper du å se ting hun poster, uten å fjerne henne som venn
Jaffs Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Helt ærlig så hadde det ikke brydd meg noe særlig. Det oser usikkerhet av hele dama når hun legger flere bilder av seg selv til dagen for og fiske etter komplimanger. Når en er voksen så er det ganske fjortis og holde på slik. Det og a det travelt og ikke ha tid til lange samtaler med mennesker en egentig ikke kjenner er noe vi alle opplever fra tid til annen. Ikke bry deg!
SmellyCat Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Haha, kanskje det er samme gærne smykkedame som det er snakk om i en annen tråd her inn Unasett, enten må du slette henne og regne med at hun blir sur, eller bare blokkere henne slik at du slipper alt fjaset.
Marjoriee Dawes Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Er alle smykkedamer gale? Haha, man kan jo begynne å lure...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Hehe, neida tror ikke det er samme dama. Hun her pusher ikke andre steder enn på fb HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå