Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Datteren min var typisk nok "syk" den dagen 1 klasse tok bildene sine ( portrett + klassebilde), hun hadde operert så fikk ikke dra på skolen, men hadde jeg husket på at det var fotografering den dagen så hadde jeg tatt barnet opp kun for det... Så vondt å få klassebilde i posten, den eneste som mangler min datter:( 1 klasse bilder er jo noe av de fineste minnene vi har, både jeg og samboer har spart på våre. Så nå er det jo ingen som kommer til å huske at datteren min gikk i den klassen:(
Gjest Mrs. Careface Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Kjipt, men sånn skjer. Her ble jeg jeg kjempe misfornøyd med barnehagebildet til vesla. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe det engang. Kommer nok til å gjøre det da
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Ja, ikke alle bildene som er fine...spørs helt spesielt i barnehagen når barna er små, noen glemmer jo kanskje å gre håret etc..., men likevel 1 klasse bilde er jo noe helt annet...fytti..ikke et eneste minne:( HI
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Da husker du på fotograferingen neste gang da
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Da husker du på fotograferingen neste gang da Husket det noen dager før, men etter helgen og når hun skulle være hjemme da så glemte jeg alt. Så min feil. Helt utrolig dårlig av meg:( HI
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Her blir det tatt klassebilder til skolekatalogen hvert eneste år, så hun blir nok ikke glemt Eldste min går i 6.klasse og har 6 skolekataloger liggende, om noen mangler et år er de alltids med et annet år. Men portrettbildene går dere jo glipp av da, det tar de bare hvert tredje år.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Her blir det tatt klassebilder til skolekatalogen hvert eneste år, så hun blir nok ikke glemt Eldste min går i 6.klasse og har 6 skolekataloger liggende, om noen mangler et år er de alltids med et annet år. Men portrettbildene går dere jo glipp av da, det tar de bare hvert tredje år. Har heldigvis 1 bilde fra henne på pulten sin ved 1 skoledag...og håper virkelig på klassebilde neste år! Så de tar hvert år klassebilde?? HI
TPK Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Du har jo minner om henne fordet! Ta et fint bilde selv da, eller ta henne til fotograf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå