Gå til innhold

Paracet eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungen holder på å få jeksler og gråter og gråter hver natt. Det blir verre og verre for hver dag og jo lenger ned tannen kommer.

I natt holdt vi på til kl 3. før jeg ga henne paracet.

Ville dere gitt det ved leggetid så hun fikk sove eller venta til hun fikk vondt og hyler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når begynner hun da? Jeg har pleid å vente. Kan jo hende hun ikke får vondt i natt...

Skrevet

Begynner av erfaring i 7-8 tiden

Skrevet

jeg hadde ventet og sett an, kan jo hende hun ikke trenger i natt:) hadde ikke gitt medisin uten at det trengs. stikkpillene fungerer jo rimelig kjapt :)

Skrevet

jeg ville gitt rett før leggetid så slipper hun og få søvnen brutt pga smerter!

Skrevet

Hvis du selv hadde sinnsykt vondt og visste det økte på på kvelden ville du tatt før du la deg, eller ventet søvnløs i 8 timer først?

Skrevet

Jeg gav ved leggetid når min sønn på ett år plagdees, ser ik vitsen med å vente til natte med å gi.

Skrevet

Jeg hadde gitt ved leggetid. Hvorfor la barnet ha det vondt når det finnes hjelp? Skjønner ikke hvorfor mange er så redd for å gi barna smertestillende. Alt med måte selvsagt, men å gi patacet hver kveld noen dager på rad er absolutt helt greit altså.

Skrevet

Ville gitt :) Hvorfor la de små ha vondt når vi kan lindre smertene om ikke helt så iallefall litt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...