Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Ungen holder på å få jeksler og gråter og gråter hver natt. Det blir verre og verre for hver dag og jo lenger ned tannen kommer. I natt holdt vi på til kl 3. før jeg ga henne paracet. Ville dere gitt det ved leggetid så hun fikk sove eller venta til hun fikk vondt og hyler?
*Lissi* Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Når begynner hun da? Jeg har pleid å vente. Kan jo hende hun ikke får vondt i natt...
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 jeg hadde ventet og sett an, kan jo hende hun ikke trenger i natt:) hadde ikke gitt medisin uten at det trengs. stikkpillene fungerer jo rimelig kjapt
Mamma_til_2 Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 jeg ville gitt rett før leggetid så slipper hun og få søvnen brutt pga smerter!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Hvis du selv hadde sinnsykt vondt og visste det økte på på kvelden ville du tatt før du la deg, eller ventet søvnløs i 8 timer først?
Mummimamma :) Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Jeg gav ved leggetid når min sønn på ett år plagdees, ser ik vitsen med å vente til natte med å gi.
Strandloppa og lillebror Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Jeg hadde gitt ved leggetid. Hvorfor la barnet ha det vondt når det finnes hjelp? Skjønner ikke hvorfor mange er så redd for å gi barna smertestillende. Alt med måte selvsagt, men å gi patacet hver kveld noen dager på rad er absolutt helt greit altså.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Ville gitt Hvorfor la de små ha vondt når vi kan lindre smertene om ikke helt så iallefall litt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå