Gå til innhold

Mannen er på musejakt, så da sitter jeg her da..

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Akkurat fremme i Risør og en overvåket bestemor har mus i hus! Gentleman i ekte Roger Moore stil trasker han ned med Jarlsberg i ene hånden og feller i den andre..

Men han er snart tilbake.

Dette er bare en liten oppdatering. Kult hus og ingen tegn på øksemorder tendenser enda. Men hører dere ikke fra meg innen søndag slå alarm!

Må legge til Sørlandet er sjarm om høsten også ja:) iallefal med peis og vin.

Ønsker dere vakre kranglete en særdeles god allehelges (?) helg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Goooood helg- pul masse! ;)

Skrevet

Kos deg og test ut sengefjærene og litt til :P

Ps bedre med kjøtt i musefellene, da smeller det med en gang

Skrevet

Nysterkt fleskesvor ( eller baconsvor) er det beste i musefellene. Sørlandet er alltid vakkert ;) men Risør er vel litt " død" når turistene er reist?

Gjest sug lut
Skrevet

...så du sitter der som en liten mus og venter på store sterke katten ;)? Kos dere voldsomt!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet (endret)

Alle har et søskenbarn på Gjøvik. Jeg har en onkel i Risør så slå alarm om musemannen viser seg å være en kamelon.

Kos deg :)

Endret av Lykke Fryd ♥
Skrevet

Haha Ziva vurderte faktisk å rope på hjelp fra deg du er jo så god på jakt ;) men tenkte du jakter vel på bedre ting en mus ;)

Litt dødt her, men action her i huset så død by tåler jeg:) i morgen skal jeg møte Guttegjengen hans ute som bor her så litt liv skal vi vel alltids lage!

Musekameleon er notert Lykke fryd! Stay tuned ;)

Fjærene ja skal klart testes.. Men først middag og mer vin :) vi bare har det godt! Fy så heldig jeg er! Men jeg har vært igjennom litt så jeg er ikke lenger redd og føler jeg fortjener dette.

Tror faktisk at Roger (give me) moore er mannen ;)

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Du får gjøre somnpar med barn tror par uten barn gjør bestandig.

Skulle dere ende opp med å sovne på sofan kl 11 slik som jeg og nerden fort gjør hvis vi har barnevakt så dikt vilt.

Liker å tro at andre har et spenstig sexliv i hvertfall

Skrevet

Er en jævel på mus (ja det hørtes jo litt galt ut) :P

Men er jeg som armerer og tømmer musefellene på hytta. Store sterke menn som skyter bjørn liker ikke smågnagere.

Kos deg så mye i helgen og ønsker deg en fortsatt god helg.

Skrevet

Ziva du har så stor respekt hos meg!!! En dag vil (skal du!!) at du lærer meg opp :)

Ja vi har er spenstig sexliv;) dikting trengs neppe før om en 10-20 år. So far so good!

Koser meg han vasker opp, eg drikker vin ;) snart skal jeg få min revenge i 4 på råd han vant i stad, og dette er visst vår form for strippepoker :P

Gjest amandine
Skrevet

Sørland er magisk om høsten. Magisk! Prøv et nattbad med morild, det blir ikke bedre enn det. Selv om det er sinnsykt kaldt.

Skrevet

Åh jeg drømmer, og er en liiiiiiiiten bit misunnelig, her jeg sitter med rot på alle kanter og nesten oppussingsklart hus, utslitt mann og utslitt meg selv. Og så er det jobb igjen i morgen tidlig. Her ble romantikken glatt lagt på hylla i kveld!

Koos deg med sørlandsidyll, vin, hunk med mer!

Strippe-4-på-rad høres ut som en brukbar ide ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...