Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Skal man være nødt til å kjøpe i løpet av en sesong? Det har vært kaldt vær i 2-3 uker, og allerede har jeg to enslige votter til treåringen fordi 'makkeren' har forsvunnet i barnehagen. Og ja, de er merket. Jeg skjønner at ting kan bli borte, men den andre votten må jo være der, og hvorfor finner de den ikke? Blir bare litt oppgitt, og går herved over til billigmerker når det gjelder slike plagg.
Februargullet2013 Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Jeg har 3 par Votter og 6 par Ullsokker, er kanskje litt mye,men synes det er fint
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Har du selv lett etter de i bhg og i restekassene?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Har du selv lett etter de i bhg og i restekassene? Ja! Og dette er bare i høst. Mistet vel to luer og fire par votter i fjor. Og finner klærne til ungene i andres hyller daglig. Virker ikke som de engang kikker på merkelappene.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Har vel stort sett pleid å ha 3-4 par vintervotter. Tanken har da vært at det alltid kan være to par i barnehagen, ett par hjemme, og så ett i reserve, liksom. Om et par da blir borte eller er på vask, er det alltid hvertfall ett par å ta av. Har hatt barnehagebarn sammenhengende i 5,5 år nå, men faktisk har veldig få votter blitt borte. Likevel tenker jeg at det er ting som lett blir borte (både i barnehagen og på privaten), og jeg kjøper derfor bare votter på HM/Lindex/KappAhl etc.. Der koster vintervotter ca. 100 kroner paret, og de har holdt fint til mine barn hvertfall. Sikkert ikke like vanntette som reima etc.- men det har gått bra. Har forøvrig regnvotter i tillegg, til de våte dagene. Også disse fra kjedebutikker. Anbefaler altså å kjøpe votter du ikke trenger være redd for - og let i tillegg godt i barnehagen selv. I glemt-kurven (jeg har funnet mye navnet tøy der...), på gulvet under hyllene, i grovgarderoben om dere har det, i andre barns hyller...(pleier ikke å snoke i andre barns hyller, men mangler jeg noe, kikker jeg litt i hyllene til de rundt. Flere ganger har jeg funnet det jeg leter etter). Og for ikke å glemme gjenglemt-kurvene på andre avdelinger! Ellers kan det ha skjedd at noen har fått med seg feil votter hjem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå