Gå til innhold

Ååå, er forbanna nå ! My Pack og Coop Prix.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mld på telefonen min i dag tidlig om at en pakke var ankommet og klar for henting på den lokale coop prix butikken.

Jeg beregnet derfor at jeg hadde 5 minutter til overs etter jobb, før bhg henting for å plukke med meg den pakken.

Tidligere har de ikke vært interessert i hentebrev eller koder i det hele tatt. Kun ID for å se hvilket navn det står på. Tok derfor med meg lommeboka inn og lot tlf ligge i bilen. Sto i kø for å vente på at noen kom til hentedisken (de i kassen måtte plinge tre ganger) - og da det dukket opp en dame, så måtte hun se den meldingen likevel. Ok - løp ut i bilen for å hente, og inn igjen.

Da tastet hun inn hentenr på en maskin, og kunne ikke finne denne pakken. Jeg leste jo opp fra mld at det står 1 kolli ankommet kl. 11:01, og klar for henting. Men nei, den kunne hun ikke finne.

Skrev så ned navnet mitt og hvem pakken var fra, og gikk på lageret for å lete. Kom tilbake etter 5 minutter med en pakke. "Er det denne" spurte hun.

WTF ! Den var fra Sportsmann og merket med et helt annet navn enn mitt.

Sur snudde hun seg og gikk ut for å lete igjen. Kom tilbake etter nye 5 minutt, og sa at "Nei, den pakken finner jeg ikke. Det er sååå mye pakker her, og ikke lett å finne noe som helst"

øøøh, har dere ikke et system for å sortere og finne pakker igjen da? , sa jeg.

Da ble hun lynings, og sa at jeg gjerne kunne bli med bak for å lete !

Hennes forslag var at jeg kunne komme tilbake en annen dag, så kanskje den hadde dukket opp. Det skjedde rett som det var.

Skal det være sånn ? Jeg kan jo legge til at jeg har fått tre pakker via MyPack i høst, og to av dem har de klart å surre bort sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jobber selv på buikk med utlevering av Mypack. I dag er faktisk en dag med mye tull ang. mypack, for i dag fikk vi helt nye systemer å forholde oss til. Det skal være mye lettere å finne pakkene, og fra nå av trengs det alltid hentemelding fordi vi trenger kollinr eller hentereferanse rett og slett for å finne pakken(tidligere trengte man bare navn).

Uansett, så syns jeg det er veldig dårlig at de ikke fant pakken din. Ved hjelp av hentenr er det mulig å spore hvor pakken ligger, om f.eks den er kommet til butikke, eller om den ligger hos tollpost. Grunnen til at vi må ha hentenr er for å vite hvilken hylle pakken ligger i ettersom de ikke sorteres på navn.

Men var det jeg som skulle finne pakken din, ville jeg sjekket følgeseddel først, for så å sjekket navn på alle pakkene. Dårlig kundebehandlig dette her!!

Skrevet

Sporingen sier at varen ankom butikken kl 11.01 i dag også, samtidig som jeg fikk mld.

Det er nok bare denne butikken som ikke har kontroll på pakkene. Bekymringsverdig mtp at det jo er verdier som sendes.

Samtidig med meg var det en som hentet en pc til nesten 3000 kr. Da måtte han selv si at han skulle betale for den...

HI

Skrevet

Sist jeg hentet fra My Pack brukte hun som jobbet det utrolig mye tid. måtte se nr.3 ganger og til slutt fant hun den, men bare for at hun lette gjennom alle pakkene siden den som hadde tatt i mot pakkene ikke hadde tatt seg bryet med å legge den på rett plass :(

Dårlig.

Skrevet

Jeg har aldri hatt problemer med my-pack, men det er vel lite av det som skjedde deg som kan lastes dem. Heller den ekstremt lite kundevennlige damen som jobber på Coop Prix.

Skrevet

Jeg har også opplevd mye rot med henting av pakker fra My Pack, men aldri opplevd at de rett og slett har gitt opp å finne dem! Det kan de da bare ikke gjøre...

Skrevet

Jeg har også opplevd mye rot med henting av pakker fra My Pack, men aldri opplevd at de rett og slett har gitt opp å finne dem! Det kan de da bare ikke gjøre...

Det har jeg faktisk opplevd at posten har gjort også. Da måtte jeg komme tilbake dagen etter sa de :(
Skrevet

Joda, hun mente at den ikke hadde kommet - selv om jeg hadde fått melding om at pakken har ankommet butikken OG sporing viser at dne er der.

Det skjedde visst "Rett som det er" ifølge henne.

Hun forslå at jeg kom innom i morgen eller en annen dag for å se om den kanskje hadde dukket opp. Det var jo også sååå mye pakker på bakrommet og umulig å finne no. Fantastisk.

Sier ikke at det er My Pack som er problemet, det er helt klart denne butikken. Synd jeg ikke kan velge å hente andre steder når jeg bestiller, står ikke opgitt at det er MyPack heller alltid.

HI

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Hos oss har de et eget skap som er låst med bare pakker fra my pack..mye enklere :) Meny butikk forresten

Skrevet

MyPack har fått nye håndterminaler, men butikkene har kanskje ikke greid å sette seg inn i det enda. Ring 09300, så kan kundeservice ta det med butikken. De finner det mystisk nok gjerne da ;-)

Skrevet

Kundeservice stengte halv fem. Har prøvd å finne kontaktmail på både butiken og mypack uten hell.

Ringer kundeservice i morgen tenkte jeg.

Skrevet

Kundeservice åpner ikke før mandag igjen, dessverre :( På Tollpost.no finner du mail. Eller send meg sndnr på pm, så skal jeg sjekke for deg på mandag ;-) (men din vil vel gjerne ha den før...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...