Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Tok siste blodprøve på glukosebelastningstesten idag litt over 11. det er snart 5timer siden. Svare var klart innen 1-2timer. De har ikke ringt, kan jeg puste lettet ut da? Eller bør jeg holde den ut dagen? Vil virkelig ikke ta den gleden på forskudd
TPK Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Legekontoret har vel stengt nå uansett, så de ringer vel ikke i kveld. Evt. kan du ringe de, så du får slappet av i helgen.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Hvorfor ringer du ikke bare bort å spør? Trodde forresten de hadde sluttet med glukosebelastning, og gått over til kun HbA1c. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Jeg tok på sykehuset, å der har de jo ikke åpningstider. Der sa legen til meg igår, jeg ringer deg når jeg har fått svaret. Hører du ingenting fra meg var den ok. Ringer jeg var den ikke. Å ettersom jeg forstod så skulle hun ringe med en gang svaret var kommet, og det tok 1-2timer :/ årh, akuratt som å gå å vente på den tlf etter du har født og de har testet baby for div. sykdommer. Aner ikke hvor lenge jeg gikk å ventet på tlf før jeg klarte å slappe av
Anonym bruker Skrevet 3. november 2012 #5 Skrevet 3. november 2012 Jeg tok på sykehuset, å der har de jo ikke åpningstider. Der sa legen til meg igår, jeg ringer deg når jeg har fått svaret. Hører du ingenting fra meg var den ok. Ringer jeg var den ikke. Å ettersom jeg forstod så skulle hun ringe med en gang svaret var kommet, og det tok 1-2timer :/ årh, akuratt som å gå å vente på den tlf etter du har født og de har testet baby for div. sykdommer. Aner ikke hvor lenge jeg gikk å ventet på tlf før jeg klarte å slappe av Jeg opplevde faktisk at legen glemte meg. Det var så travelt den dagen jeg skulle få beskjed, så han rakk ikke ringe, og to uker senere hadde de plutselig kommet på at jeg ikke hadde fått beskjed. Ville ikke pustet lettet ut før jeg hadde fått konkret beskjed om hvordan ståa var. Jeg tok også på sykehuset.
Appelsindyret Skrevet 3. november 2012 #6 Skrevet 3. november 2012 hvordan gikk det? fikk du svar? Håper alt gikk fint
<3 2G <3 Skrevet 3. november 2012 #7 Skrevet 3. november 2012 Hvorfor ringer du ikke bare bort å spør? Trodde forresten de hadde sluttet med glukosebelastning, og gått over til kun HbA1c. Lykke til! Hva er HbA1c? Er med på prosjekt på sykehuset og skal da ta 3 glukosebelastningstester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå