marsgutt 2013 Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Flere som begynner og se seg litt lei av disse tulle trådene? Ikke er de morsomme en gang:P og de dytter skikkelige tråder nedover så må jo lette for og finne noe seriøst.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Og der startet du ennå en tulletråd, bare for å klage over andre tråder. Hjelpsomt? Nei.
hol(L)y COW Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Bare ignorer. Ikke svar. Da forsvinner moroa.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 La være å svare og rapporter. Det er samme personen som står bak, og han er innom her med jevne mellomrom.
marsgutt 2013 Skrevet 2. november 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2012 La være å svare og rapporter. Det er samme personen som står bak, og han er innom her med jevne mellomrom. har rapportert, men det skjer jo ingen ting.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 La være å svare og rapporter. Det er samme personen som står bak, og han er innom her med jevne mellomrom. åssen vet du det? Kan være mange forskjellige som lager tulletråder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå