Aliniane Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Se på nettsidene til noen blomsterforretninger så ser du hva de anbefaler, der er det mange ferdige oppsatser du kan se bilder av.
Februargullet2013 Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Hvite liljer eller sånn høy hvit blomst husker ikke hva den heter
valkyrien Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Det er veldig mange som ikke vil ha blomster også...
<3 2G <3 Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Jeg hadde likt mye bedre at folk hadde gitt til kreftforeningen og slike ting.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Det trenger ikke være hvote roser eller liljer. De fleste jeg kjenner blir like glad for en høstbuket eller noe fargesprakende. Velg farger du tror mottageren vil like. Det er ikke nødvendig at alt er i sørgefarger, oppmerksomheten betyr mest.
Følelsesvims Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 Kan bare svare for meg personlig, men jeg hadde satt pris på en hvit orkidé (eventuelt hvit med litt rosa i), hvite liljer, lyse roser.. Egentlig det meste av fine blomster, men gjerne litt dempede i fargene Eller som det blir sagt over her, gaver til et godt formål!
IHHE Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 www.mestergronn.no https://www.mestergronn.no/blomsterbutikk/Kjop_blomster/Anledninger/Kondolanse
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 2. november 2012 #13 Skrevet 2. november 2012 Er nydelig med hvite liljer eller hvite roser. Men også med en flott oppsats som er fargerik. Husker da den unge nabojenta vår døde så hadde alle vi naboene med solsikker. Jenta elsket solsikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå