Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Hei. Jeg har funnet ut at jeg vil arrangere en fest. Festdeltakerne vil være damer i 30-årene. Er det greit med øl, vin, drinker, rusbrus og snacks? vi trenger ikke å danse på bordet, men blir det litt fjortis? at vi liksom tror vi er yngre enn vi er liksom? singstar? og kanskje ut på byen? hva gjør dere som er i 30-årene på fest?
LuksusLiv Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Vi spiser, drikker god vin, spiser nøtter og potetgull evt, og danser hele natten lang. Går sjeldent på byen. Ofte er det noen som spille gitar og da blir det allsang med de gode gamle norske slagerne fra 90-tallet. Kler meg fint, enten i kjole eller skjørt, og høye hæler! Alder er bare et tall, man er så ung som man føler seg. Gidder ikke bli kjærring fordi jeg er i 30-åra.
Gjest Mentha Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Alder har aldri stoppet meg fra å danse på bordet hvis jeg føler for det
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Takk for svar! Hva er "god vin"? HI
LuksusLiv Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Må forresten føye til at 40-åringer fester på akkurat samme vis.
LuksusLiv Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Takk for svar! Hva er "god vin"? HI God vin er Chablis, syns jeg.
*bolla pinnsvin* Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 "hva gjør 30-åringer på fest?" Sorry, men nå fikk jeg meg en god latter. Høres ut som om vi er modne for gamlehjemmet hele gjengen
holahopp Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 nå må jeg le litt altså. Når min venninnegjeng fester så har vil litt god vin (forskjellige typer rødvin kanskje hvitvin), lager oss irish coffee eller noen drinker. Hører på musikk og lar praten gå.. Tar oss alltid en tur på byen hvor vi kan danse til det stenger
Kathrine. Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 Drikker, prater, danser. Noken ganger blir det servert tapas, andre ganger kun snacks. Mye 90-talls musikk men også listepop. Mye fyll blant oss "gamle" og.
MrsMilla Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 På fest hjemme er det stort sett middag med vin og dessert, kaffe og cognac på oss. Hadde faktisk 12 over på dette for to dager siden :-) Men jaggu ikke fremmed og vanlig fest-fest heller. Kanskje mindre dansing på bordene og mer prating. Men skal sies at jeg er veldig glad i å danse også! Men kanskje ikke to timer i strekk lengre... Kommer også veldig an på om det er barn som sover i huset, da er det veldig rolige forhold. Uten barn kan det være helt annerledes. Altså, litt drinker, litt snacks og god musikk er topp, og tipper det blir skit-artig med singstar :-)
MrsMilla Skrevet 2. november 2012 #13 Skrevet 2. november 2012 Takk for svar! Hva er "god vin"? HI Tja, kjøper man en calles riesling er man temmelig safe. Ellers er goood vin typisk chassagne-montrachet, sancerre, en god chablis, eller bare god tørr riesling. Men dette er vin til mat, ikke til fest - stort sett - bortsett fra rieslingen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. november 2012 #14 Skrevet 2. november 2012 Det høres ut som en fin servering Ang singstar og byen går nok litt på typen jenter/damer som kommer. Jeg liker ikke singstar, gitar, karaoke (?), og går kun på byen om jeg "må" og da også aller helst om sommeren. Jeg hadde nettopp fest her med noen over og noen under 30 år og vi hadde middag, vin, øl, rusbrus, bailies og kaffe ol. Ble ikke sånn danse på bordet med høy musikk, men ble dra stemning likevel Jeg elsker å danse og å høre på både ny musikk og som andre sier 90-tallsmusikk Kler meg alltid i jeans og en topp el.
SmellyCat Skrevet 2. november 2012 #15 Skrevet 2. november 2012 Haha, du våknet i dag og fikk lyst til å arrangere en fest for damer i trettiårene? Kjenner du ingen damer i trettiårene du kan spørre? De du skal arrangere fest for feks?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #16 Skrevet 2. november 2012 Jeg for min del satser alltid på mat først (det har jeg gjort selv da jeg var 18). Det gjør at folk har litt "grunnlag" før alkoholinntaket begynner. Forøvrig er det ikke store forskjellen enten man er 20, 30 eller 40 tror jeg. (har ikke sett noen stor forskjell enda, annet enn at det heldigvis er færre som drikker seg fulle). Jeg for min del har egentlig minst like mye sansen for å gjøre ting sammen som å sitte rundt et bord i timesvis. MEN dessverre virker det ikke som det er så mange som er enige med meg i det! (lek i svømmehallen (så kult da - 20 damer som spiller ball i bassenget - så klar for fest!), ake, en skitur eller hva som helst og så fest etterpå!)
Spiffie Skrevet 2. november 2012 #17 Skrevet 2. november 2012 Husk litt alkoholfri drikke da, kanskje noen er hemmelig gravide veldig opptatt av det for tida, siden jeg driver med sånt hemmelighetsskremmeri selv.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #18 Skrevet 2. november 2012 Nå er jeg godt oppe i 40 årene, men fest her betyr gjerne at vi starter med middag, med øll eller vin og fortsetter med dans, prat og litt alkohol. Det er sjelden noen spyr, men noen ganger kan vi drikke en del. En annen vanlig variant er at vi starter med en aktivitet som innebandy, en padletur, en god tur på ski eller en runde på bandybanen (selv om ingen har forsøkt det før) og så fortsetter vi med middag, litt alkohol og masse prat etterpå.
snuppo Skrevet 2. november 2012 #19 Skrevet 2. november 2012 vi er da ikke pensjonister på 80. skulle tro det når jeg leser innlegget
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #20 Skrevet 2. november 2012 Hvor gammel er du da, HI? Skal du invitere til fest med folk du ikke kjenner? Fikk nesten sånn følelse at du var fra verdensrommet eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå