Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 jeg har hatt et dårlig forhold til svigers i flere år. kom en dag i våres hvor nok var nok, ikke sett de siden. etter nok dritt så fikk jeg nok. mannen min ser familien sin innimellom. men er ikke fornøyd med slik ting er. til jul vil han ikke ha gaver fordi jeg ikke får gaver fra hans familie. samme med bursdagen hans. han vil ikke ha gave fordi jeg ikke fikk noe til min bursdag. mannen min har også begynt å spille syk når han skal dra til familien sin. han vil ikke dit sier han. ubehagli og foreldra gjør ting vondt for han der. han prater lite med dem på tlf, og lite ellers. jeg er bekymret for at hans forhold til sin familie er i ferd med å ryke. jeg er bekymret for at han om ikke lenge ikke har mer familie igjen. mannen min har støttet meg hele tiden mens det har hvert krangel med hans familie. vet ikke om dette ble tydelig. men poenget er hvertfall at jeg er bekymret for mannen min som tar mer og mer avstand fra sin familie. jeg trenger råd og meninger på dettte,..
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Vanskelig å gi råd når man ikke vet hva som er problemet rett og slett. Hva er grunnen tii at det kun er du som har kuttet dem ut og ikke han? Og hvorfor godtar han det både fra din side og familien sin side?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 hi her. svigers har gått å baksnakket meg, mannen og barna våre. hengt de ut for hele familien til mannen. samt vennene til mannen. de som var vennene til mannen en gang hvertfall, de har ringt jobben til mannen og fortalt der hva som er galdt med sønnen dems. samme gjorde de med min jobb. ikke veldig populært. de har jobbet mot oss hele tiden. vil ikke at vi skal få barn eller være sammen. de har hvert på døra her flere ganger og lagd bråk. de ringer dag og natt for å slenge dritt. jeg fikk nok når det blir så mye hele tiden. psykolger som anbefalte meg å bryte kontakten med de.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Og du vil at mannen din skal ha kontakt med de fordi? Hvorfor er det greit at du kan bryte kontakten med disse forferdelige menneskene, mens han er nødt til å holde ut bare fordi det er familie? Han er en voksen mann, la han få velge selv!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Skjønner heller ikke helt hvorfor du vil at han skal ha kontakt med de?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Og du vil at mannen din skal ha kontakt med de fordi? Hvorfor er det greit at du kan bryte kontakten med disse forferdelige menneskene, mens han er nødt til å holde ut bare fordi det er familie? Han er en voksen mann, la han få velge selv! han har hele tiden villet ha kontakt med alle. og sier han ikke vil miste familien sin. jeg skjønner han ikke vil miste familien sin. jeg sier ikke hva som er riktig, jeg bare er bekymret for at mannen ikke har noen ``egen`` familie igjen om ikke lenge.
Søskendrøm<3 Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Jeg forstår at mannen din ikke vil ha kontakt med familien sin når de holder på sånn! Dere kan skape en lykkelig familie sammen, uten dem! ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Skjønner heller ikke helt hvorfor du vil at han skal ha kontakt med de? jeg vil ikke. men syns det er greit han kan ha kontakt med de så lenge han og familien kan ha greit forhold til hverandre. men det klarer de ikke. men mannen virker som gir opp. og det er trist. jeg prøver å se dette fra mannen sin side ikke min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå