Musemorbr / Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Jeg har sovet elendig grunnet mareritt, men la det ført fra meg da vi våknet. Glad for at mannen har fridag, for en gangs skyld. I morrest prøvde vi altså å ha sex, men jeg klarer å få klort meg nedentil, og det gjør vondt. Så våkner ungen. Jeg klarer å knalle kneet i dørkarmen, og får blåflekk. Så tenker jeg at for å veie opp for dårlig start på dagen, skal jeg pynte meg og få opp humøret. Finner for første gang frem antrekket jeg nettopp kjøpte for gavkortet jeg fikk til 30årsdagen min. Sort bukse og en nydelig hvit bluse. Så, etter dusj, åpner jeg min nye garnier bbcream, som høster opp en luftboble, og sprer små flekker over hele toppen. Fikk den i vask med en gang, men flekkene går ikke vekk. Dritt! Prøver igjen og dempe skuffelsen og foreslår at vi skal gå en tur. Hansken min rakner i det jeg tar den på, men den kan sys, så jeg lar det ikke gå inn på meg. Så går vi ut på tur. Og nå sitter jeg her da, med opphovnet ankel, etter å ha tråkket kraftig over. Tror jeg blir på sofaen resten av dagen. :/
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Det var ikke lite heller det musemor:-) Må jo flire litt også:-) he he... Men, du bør nok kasnkje bli i sofen i dag så det ikke skjer noe mer?!
Aliniane Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Huff! Men nå kan vel dagen bare bli bedre Sender deg noen gode tanker
CaptainHindsight Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Men du! Nå har du jo gode grunner for å kunne spise sjokolade! Sleng deg på sofaen med en god bok og sjokolade og si at du er for sliten til å gjøre noooooe som helst :0)
Gjest Trulte med to små Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Skal si du har hatt litt av en start på dagen! Det er nok en oppfordring til deg om at denne dagen skal du bare være i ro, slappe av og gjøre ingenting! Håper ettermiddagen og kvelden blir fin!
Musemorbr / Skrevet 2. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2012 Hinka rett til kjøkkenskapet og fant en bit sjokolade før jeg fant sofaen. Dustedag. Heldigvis har jeg en forståelsesfull mann som er enig i at jeg skal ligge på sofaen og oppvartes i dag. Det hjelper litt.
Musemorbr / Skrevet 2. november 2012 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2012 Surv Surv Surv Joda... men man må vel ha bittelitt lov til å surke når det skjer så mye på en gang? Desuten er jeg oppriktig lei meg over den fine toppen som aldri fikk bli brukt. Hadde faktisk egentlig tenkt å spare den til julaften.
Aliniane Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Ta den med på renseriet om du ikke får den ren på annen måte. Eller prøv med sterkere midler enn vanlig flekkfjerner, om den uansett ikke er brukbar skader det jo ikke å prøve å få den ren. Klor kanskje, om den er helt hvit?
Gjest Mentha Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 Sånne dager er bånn i bøtta - for å tørke støv av en gammel klassiker. Hold deg på sofaen du, og bli oppvartet av mannen! Husk å ha en god pute under foten, og to bak ryggen, og kanskje et pledd hvis du skal kose deg ekstra. Klem til deg, håper resten av dagen blir bra!
Musemorbr / Skrevet 2. november 2012 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2012 Ta den med på renseriet om du ikke får den ren på annen måte. Eller prøv med sterkere midler enn vanlig flekkfjerner, om den uansett ikke er brukbar skader det jo ikke å prøve å få den ren. Klor kanskje, om den er helt hvit? Den er sånn som mye i butikkene nå te, veldig lys men ikke hvit, så klor går ikke, og renseri blir mange timer unna og veldig dyrt. Tror jeg bare må ta lærdom og gå tilbake til kun sorte og mørkegrå klær.
Gjest Ziva Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Prøv litt zalo på flekkene og så vasker du den igjen.
Musemorbr / Skrevet 2. november 2012 Forfatter #13 Skrevet 2. november 2012 Prøv litt zalo på flekkene og så vasker du den igjen. Takk, men det er prøvd.
Aliniane Skrevet 2. november 2012 #14 Skrevet 2. november 2012 Prøve kritt kanskje? http://www.klikk.no/bonytt/rengjoring/article795120.ece
Linerlen og pipipen Skrevet 2. november 2012 #15 Skrevet 2. november 2012 Enkelte dager skulle man bare latt være å stå opp . Håper du får stått opp på det andre beinet når du reiser deg fra sofaen. Det er helg!! Hurra
Musemorbr / Skrevet 2. november 2012 Forfatter #16 Skrevet 2. november 2012 Hurra det gikk vekk med sminkefjerner! http://m.klikk.no/mote/kamille/lopogkjop/article672581.ece Fant frem en uåpnet som var oljefri, en svigermor har sendt og som jeg først ikke husket sto i skapet. Den tok det!
Gjest sug lut Skrevet 2. november 2012 #17 Skrevet 2. november 2012 Hurra det gikk vekk med sminkefjerner! http://m.klikk.no/mo...ticle672581.ece Fant frem en uåpnet som var oljefri, en svigermor har sendt og som jeg først ikke husket sto i skapet. Den tok det! Supert - og et tips å merke seg!
soleia Skrevet 2. november 2012 #18 Skrevet 2. november 2012 Hurra det gikk vekk med sminkefjerner! http://m.klikk.no/mo...ticle672581.ece Fant frem en uåpnet som var oljefri, en svigermor har sendt og som jeg først ikke husket sto i skapet. Den tok det! Hurra!! Såg innlegget ditt før du handla antrekk, og skjønar at du vart fortvila. Håpar lykka har snudd til ettermiddagen!
Søskendrøm<3 Skrevet 2. november 2012 #19 Skrevet 2. november 2012 Jeg anbefaler den rosa flaska... Vanish tror jeg den heter. Og la den ligge på til over natten. Da tror jeg flekken blir borte! Måtte dagen bli bedre for deg;-)
Musemorbr / Skrevet 2. november 2012 Forfatter #20 Skrevet 2. november 2012 Jeg kom meg helberga gjennom resten av dagen. Wohooo!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #21 Skrevet 2. november 2012 Jeg kom meg helberga gjennom resten av dagen. Wohooo! Gratulerer og bank i bordet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå