Frenzia Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Alt sett i betraktning av vær og vind og årstid og festligheter i disse dager, så er jeg likevel ikke helt komfortabel med å se dinglende blodige babyer hengende i renneløkker ned fra verandaen hos folk på min vei til jobb. Men det er helt greit at folk glemmer julelysene ute til midten av mars, altså!
Gjest sug lut Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Nei, hengte barn blir liksom et litt feil statement - men herr Skumlehodet får lyse til han faller sammen, litt skræmming må man ha i mørketida.
Frenzia Skrevet 2. november 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2012 Ja, for sammensunken frukt gir liksom ikke frysninger på samme måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå