Gå til innhold

Huspynting og høytider


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt sett i betraktning av vær og vind og årstid og festligheter i disse dager, så er jeg likevel ikke helt komfortabel med å se dinglende blodige babyer hengende i renneløkker ned fra verandaen hos folk på min vei til jobb. Men det er helt greit at folk glemmer julelysene ute til midten av mars, altså! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Nei, hengte barn blir liksom et litt feil statement - men herr Skumlehodet får lyse til han faller sammen, litt skræmming må man ha i mørketida.

Skrevet

Ja, for sammensunken frukt gir liksom ikke frysninger på samme måten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...