Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Jeg har nå gått og vært konstant blakk i flere år både grunnet skattesmell og liten inntekt (student) Nå har jeg fått litt ekstra inn på konto og vurderer å kjøpe nytt interiør, som ny kommode, skjenk og nytt stuebord for det vi har er arvet, gammelt, ødelagt og stygt. Kjøper aldri noe til meg selv eller leiligheten. Alt går til barnet og til husholdningen som mat osv. Nå har barnet alt det trenger av klær og utstyr, har fyllt opp fryseren og skapene med mat og julegavene er så og si ferdig. så er det da på tide å unne meg selv noe fint? Hva ville dere gjort?
Gjest Ziva Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Kommer i samme "situasjon" neste uke Halvparten går til sparing og andre halvparten går til nye klær og stæsj til meg selv.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 kommer vel litt an på hvor mye det er snakk om. får du 50.000 kr hadde jeg spart de. får du 200.000 kan du jo godt bruke litt på deg/dere selv :-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Først sørget for å sette ca 50.000,- på en bufferkonto slik at jeg ikke kom i samme uføret en gang til og betalt ned eventuell hastegjeld. Hvis det var mer penger igjen ville jeg kjøpt noe nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå