Gå til innhold

Drikke te?


Laluuna

Anbefalte innlegg

Jeg vet man ikke skal drikke mer en 3-4 kopper te til dagen. Jeg har sluttet helt, bortsett fra når jeg er hos svigermor som elsker å gi meg te og skjenker på kopp etter kopp etter kopp..

 

Men hva med te som er rik på både c-vitaminer og jern og er uten koffein? Eller frukt-te?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg vet man ikke skal drikke mer en 3-4 kopper te til dagen. Jeg har sluttet helt, bortsett fra når jeg er hos svigermor som elsker å gi meg te og skjenker på kopp etter kopp etter kopp..

 

Men hva med te som er rik på både c-vitaminer og jern og er uten koffein? Eller frukt-te?

 

Æ har næsten slutta helt med kaffe og erstatta det med te. MASSE te :) Kan ikke tru at det e nå galt i det så længe du drekk koffeinfri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen som svarte :D

 

Nei er det jeg også tenker. Jeg har en roibos te som er full av c-vitaminer, jern og kalcium, og uten koffein.

Men da jeg spurte jordmora sa hun at jeg burde kutte ned på all te uansett.. Så tør ikke jeg, tar meg en kopp en veldig skjeden gang bare..

 

Nå vet heldigvis svigermor om barnet da, så kan si neitakk med god samvittighet, selv om hun spør hvær eneste gang.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...