Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Vi har ikke så kjempegod råd og vurderer å kjøpe sønnen vår seng i julegave. Tanken bak det å kjøpe seng er at i slutten av april, begynnelsen av mai blir han storebror og regner med å må bruke en stund på å venne han til senga. Babyen skal ta over sprinkelsenga og vil ikke starte med å ta fra storebror hans kjære seng med en gang babyen kommer så vi får sjalusi helt i starten. Er tankegangen vår feil eller kan det være lurt å starte såpass tidlig med tilvenning?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Glemte å skrive grunnen til jeg skriver ikke så god råd er at da slipper vi å kjøpe van noe han kanskje ikke trenger men heller en seng som han vil trenge etterhvert.
Poteta Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Hvorfor ikke? Synes det er en fin gave. Dessuten får som regel barn i den allderen så masse gaver likevel. et lite tips siden dere har dårlig råd, kan være å se på finn.no og kan finne en seng der. Evt en dere kan male og gjøre litt personlig. Og kanskje vurdert å kjøpe en ny madrass heller ikea har mye billig også lykke til
Gulosten™ Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Datteren vår fikk seng til jul, noen dager før hun fylte 2. Da hadde hun klatret ut av sprinkelsenga flere ganger og jeg var livredd for at hun skulle slå seg på tur ut av den. Hun la seg fint i juniorsengen og gikk aldri ut av den da hun skulle sove Enig at hvis du kjøper seng brukt må du kjøpe ny madrass.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Ifjor fikk jenta vår som akkurat hadde fylt to seng til jul. Den var til og med brukt. Hun var storfornøyd med å få juniorseng og hun har ingen peiling på at den ikke var ny. Mennen satt den opp mens jeg tok ungene med på besøk, og så låste han døren så hun ikke kunne gå inn der. Fikk se den når de andre gavene var åpnet. Vi gjorde det samme da gutten vår var tre år. Da fikk han seg ny stor seng og det var alletiders.
♥marita&jentene♥ Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Er jo en veldig fin julegave det vel? Vi bruker også og prøve å kjøpe ting som vi vet at barna har bruk for, enten der er noe til rommet deres eller ting de trenger til barnehage/skole, og jeg har ikke sett de misfornøyde ennå
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Tror nok det blir seng på han ja Takk for tips til hvor vi kan sjekke og takk for tips til overraskelse av gaven
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå