Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 "Alle sammen sove. Bare meg som er våken. Uff, stakkars meg som må være våken midt på natta. Stakkars meg...." Jubelguri har samtale med seg selv mens hun ser ut i vintermørke
Gjest sug lut Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 Kosen! Så søt hun er. I kategorien dypsindigheter fra avkommet har jeg nå følgende genistrek fra yngste, vi snakket om hvordan det må være å være et barn inne i magen og jeg fortalte om navlestrengen og morkaka - og fikk deretter høre "men mamma, da er det kanskje derfor alle liker kake, for det var det vi fikk da vi var i magen!" Det forklarer faktisk alt.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Hahaha! Fantastisk, og helt sikkert veldig sant
Iiiiik Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Tøft å stå opp midt i mørket! Herlig når det meste av tankevirksomheten omsettes til tale :-)
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Ja, hun er flink til å sette ord på ting så det kommer mye bra, og morsomt, for tiden
Gjest Mentha Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Så moro når de begynner å komme med sånne gullkorn Her er det ikke så avanserte ting enda, men det kommer litt av hvert ut likevel. Dagens var vel da nysgjerrige nils tittet innom på skjermen en snartur og junior peker begeistret på apekatten og utbryter: "Der er pappa!" Tror vi har etablert pappas rolle i familien
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Ha ha, denne tråden reddet hele dagen min! Fantastisk! Gleder meg til min begynner med hele setninger
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Hele setninger og morsomme refleksjoner er alltid en god start på dagen
Mamma_til_2 Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 - Jeg fikk høre fra min håpefulle 5 åring idag kl 7 da hun kom inn på soverommet og vekte meg "Mamma da, du vet jo du skal sitte i stuen og vente på meg når jeg står opp for det er det mammaer gjør!!"
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 Så flinke dere er til å lage kule barn! Vi er opphengt i rutiner for tiden og tiss så klart. Sto opp i dag så peker lille på doen og sier "mamma tisse?" Eh joa måtte det, men takk for the heads up. Så har hun en svakhet for menn i uniform og for isen er det Brannmann Sam som er the one. Hun synger med " blann alarm Sam fali mann, veldig stram" ok. A for effort!
Mamma_til_2 Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Så flinke dere er til å lage kule barn! Vi er opphengt i rutiner for tiden og tiss så klart. Sto opp i dag så peker lille på doen og sier "mamma tisse?" Eh joa måtte det, men takk for the heads up. Så har hun en svakhet for menn i uniform og for isen er det Brannmann Sam som er the one. Hun synger med " blann alarm Sam fali mann, veldig stram" ok. A for effort! Menn i uniform er jo digg da, så du har en pike med god smak
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Så flinke dere er til å lage kule barn! Vi er opphengt i rutiner for tiden og tiss så klart. Sto opp i dag så peker lille på doen og sier "mamma tisse?" Eh joa måtte det, men takk for the heads up. Så har hun en svakhet for menn i uniform og for isen er det Brannmann Sam som er the one. Hun synger med " blann alarm Sam fali mann, veldig stram" ok. A for effort! Menn i uniform er jo digg da, så du har en pike med god smak Tidlig krøkes, men kan jo vente litt da sytes jeg. Men på se slev kjenner mann andre. Kommer til å bli tidlig grå i håret kjenner jeg..
Iiiiik Skrevet 3. november 2012 #13 Skrevet 3. november 2012 Her nærmer en liten frøken seg sin femte bursdag. Jeg spurte hva hun ønsker seg og fikk et oppgitt svar. Jeg kan jo ikke si det, da får jeg det jo ikke! Mine forsøk på å forklare hvilke ønsker som må holdes hemmelige for å bli oppfylt, nådde ikke frem. Jeg ønsker meg alt du kjøper jeg mamma, for du elsker meg jo og da kjøper du bare fine ting. Får nyte det, det er vel sikkert siste gang jeg blir vist den tilliten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå