Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #1 Skrevet 2. november 2012 Har to sett besteforeldre. Det ene paret elsker å få bilder av de tre barnebarna, og setter alt opp. Mens mine foreldre har ikke et eneste bilde av barnebarna på veggen. Hadde de satt de i album, så kunne jeg skjønt det, men de legger de i en kommodeskuff. Vurderer å kun gi bilder til farmor og farfar, men det blir jo også litt merkelig, spesielt siden vi alle feirer jul sammen. Hva ville dere gjort? Foreldrene mine liker den minimalistiske stilen, men likevel...
soleia Skrevet 2. november 2012 #2 Skrevet 2. november 2012 I dette tilfellet hadde eg nok rett og slett spurt dei om dei er interesserte i å få bilete, eller om dei ynskjer å få noko anna til jul.
Gjest sug lut Skrevet 2. november 2012 #3 Skrevet 2. november 2012 Spør dem, du, det er greiest. Kanskje de liker å ha bildet i album i stedet, da kan du jo spare deg ramma Jeg har ikke et eneste bilde av noen i hele huset, jeg liker det ikke, prioriterer annen pynt og andre bilder. Men jeg har ekstremt mange fotoalbum.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Lag en liten fotobok til de i stedet Kjempegøy å lage og blir en liten skrytebok de kan ta frem når de har besøk
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #5 Skrevet 2. november 2012 Jeg har ikke bilder av mine egne barn en gang på veggen, men har jo en del i en skuff og liggende på dataen. Jeg ser aldri på dem. Hvorfor skulle jeg det? Jeg husker dem utmerket godt uten bilder. Snakk med foreldrene dine om dette med bilder. Kansje de er som meg, at de husker hvor glad de er i folk selv om de ikke ser bilder av dem hele tiden?
Willy Wonka Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Jeg har alle bildene av barna, 16 album, og vi ser på de ofte. Både 2 og 5 åringen min synes det er moro å se på bilder. Besteforeldre går bilder hver jul og henger de opp på veggen!
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Jeg kan ikke forstå at det skal være interessant å ha nihundre bilder av barnebarna på veggen. Jeg har ingen bilder av guttungen på min vegg, så jeg skjønner dem egentlig godt. Du kan jo heller lage et album eller en fotokalender, hvis du føler at du må gi bilder av barna.
*bolla pinnsvin* Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Jeg har ikke et eneste bilde av barna mine - eller noen andre, for den saks skyld - stående fremme eller hengende på veggen. Tror ikke jeg er noe mindre interessert i barna mine enn andre folk av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 Koselig med bilder, synes nå jeg, selvom man ikke trenger å henge opp ALT; så synes jeg det er koselig å bytte ut de man får til jul hvert år Men, alle er jo forskjellige. Tror heller jeg hadde satset på fotobok til de i tilfelle ja..
Cat_Woman Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Jeg ville spurt om de var interessert, men sannsynligvis så er de det, og blir glade for bildene! Kanskje du kan kjøpe et album til dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå