Gå til innhold

Når begynte deres små og smile?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten: Der syntes jeg det tok laaang tid, var veldig utålmodig (og lettere bekymret)... Smil fra 6 uker, latter fra 3 mndr.

Jenta: Smilte fra 2 uker, latter fra 6 uker.

Gutten var generelt litt senere enn jenta, men fra om lag ettårsalder jevnet det meste seg ut. Begge er blide og lattermilde nå ;-)

Skrevet

Smil: 7 uker. Husker jeg synes han var enormt treg, og satt og glisa som en idiot hele tida for å vise han ;p

Skrevet

Han var treig..ca 6 uker. Nå er han snart 5 mnd og har ledd flere ganger, men ikke noe han gjør ofte.

Skrevet

Takk for svar:-)

Min er straks 2 mnd og enda ikke smilt. Merker jeg begynner å bli veldig bekymret og stressa over det nå:-( kan det være noe galt når hun er sååå sen?

Skrevet

Noen får dager gamle med begge to ;)

Babyen min er drøye fire måneder og han hyler av latter og hviner av fryd hver eneste dag :D Herlig!

Gjest Antarctica
Skrevet

Husker ikke med alle tre, men den midterste var tidlig ute og smilte ved 2 ukers alder. de to andre tror jeg venta til 3-4 uker.

Gjest Antarctica
Skrevet

Takk for svar:-)

Min er straks 2 mnd og enda ikke smilt. Merker jeg begynner å bli veldig bekymret og stressa over det nå:-( kan det være noe galt når hun er sååå sen?

Spør på helsestasjonen. Det kan jo være hva som helst. Selv noe så banalt som dårlig syn!

Skrevet

Tok det opp på helsestasjonen, med legen der. Fikk bare i svar "ja når er det dem begynner å gå da?" Vet jo at noen er tregere enn andre, men klarer fortsatt ikke å la være å bekymre meg. Jeg duller og prater, koser og småkiler hver dag, men ingen respons:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...