Gå til innhold

Fornavnet Jim Aage?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne Brukt Aage,men ikke jim

Skrevet

Ok. Hva med Nøttestad til etternavn?

Gjest Filifjonka
Skrevet

Jeg synes Jim Aage blir totalt stilkræsj. Det engelske navnet Jim kombinert med det veldig norske Aage, riktignok stavet uten å, men likevel. Engelske navn kombinert med særnorske bokstavlyder passer skikkelig dårlig, synes jeg.

Skrevet

Synes ikke noe om det, men hver sin smak... Likte verken Jim eller Aage faktisk :-/

Skrevet

Liker ikke Jim. Hva med Jan Åge eller Jon Åge? Eller bare Aage?

Gjest Antarctica
Skrevet

Bare Aage. Jim er såååååå 1983.

Skrevet

Ok, så hva med Jim Aage Nøttestad jr.?

Skrevet

Jim Aage Nøttestad er en rettsakkyndig og forsker ved St. Olav. Så hva er greia? Har han vurdert deg som utilregnelig HI?

Skrevet

Nei, jeg har sett det pussige navnet i avisene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...