Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Ok. Hva med Nøttestad til etternavn?
Gjest Filifjonka Skrevet 2. november 2012 #4 Skrevet 2. november 2012 Jeg synes Jim Aage blir totalt stilkræsj. Det engelske navnet Jim kombinert med det veldig norske Aage, riktignok stavet uten å, men likevel. Engelske navn kombinert med særnorske bokstavlyder passer skikkelig dårlig, synes jeg.
Cat_Woman Skrevet 2. november 2012 #6 Skrevet 2. november 2012 Synes ikke noe om det, men hver sin smak... Likte verken Jim eller Aage faktisk :-/
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Liker ikke Jim. Hva med Jan Åge eller Jon Åge? Eller bare Aage?
Gjest Antarctica Skrevet 2. november 2012 #9 Skrevet 2. november 2012 Bare Aage. Jim er såååååå 1983.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #10 Skrevet 2. november 2012 Ok, så hva med Jim Aage Nøttestad jr.?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #11 Skrevet 2. november 2012 Jim Aage Nøttestad er en rettsakkyndig og forsker ved St. Olav. Så hva er greia? Har han vurdert deg som utilregnelig HI?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2012 #12 Skrevet 2. november 2012 Nei, jeg har sett det pussige navnet i avisene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå