Gjest Gullguttene Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Har bare vært på det som barn, husker ikke hva vi hadde på oss. Pynter man seg veldig, både barn og voksne?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Det kommer vist ann på hvilken juletrefest det er. Jeg er vant til å ta på bunad eller en virklig pen kjole, men for etår siden var jeg på en juletrefest der de voksne stilte i hverdagstøy og barna heller ikke var særlig pyntet. Det er i hvertfall en setting der det er bedre å være overpyntet enn underpyntet.
Gjest Gullguttene Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Det er i regi av barnehagen. Kan jeg ha på guttungen bunad eller holder det med beige chinos og skjorte?
bamby Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Hadde gått for bukse, skjorte i den settingen. Juletrefest alt nå?
Gjest Gullguttene Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Neida, ikke enda. Bare kom til å tenke på det. Liker å være i forkant
Tigerpote Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Jeg kan ikke huske å ha sett noen i bunad på juletrefest. Det er vel mest vanlig å gå meg juleklær, altså litt pyntet men ikke stivpyntet.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. november 2012 #7 Skrevet 2. november 2012 Har heller aldri sett noen i bunad, men kjoler, finbukser, skjorte og litt fine klær er vanlig her
Gjest Antarctica Skrevet 2. november 2012 #8 Skrevet 2. november 2012 Nissekostyme. Husk masse klementiner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå