Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 ... smøre en matpakke + varme opp en ferdig middag? Jeg har akkurat blitt hudfletta av gubben fordi jeg ikke var hjemme og hadde varm middag klar til han. I tillegg var jeg visstnok fem minutter for sen, idag tidlig, til å smøre matpakken hans. Han er selvstendig næringsdrivende og snart 50 år gammel. Hvor vanskelig kan det være?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 50-tallet ringte, de vil ha tilbake mannen din
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 min mann ville aldri funnet på å "hudflette" meg for noe lignende, fordi jeg aldri har smurt matpakke til han, eller hatt ferdig middag til han når jeg selv ikke skal være hjemme! ærlig talt, her vil jeg tro du har deg selv å takke..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Høres kjent ut. Ikke her i huset, vel og merke. Men min mamma smørte matpakke til pappa i mange år. Til slutt satte hun ned foten og han måtte gjøre det selv, tror det var litt av en overgang for han. Hun jobber til vanlig mye og kommer seint hjem, men lager middag til han i helgene. Nå er hun på sykehus og kommer til å bli der legne, og pappa sier han savner ordentlig mat. Poteter og lignende. Inviterte han på middag for noen dager siden, han ble så glad når vi hadde poteter. Og ble enda mer glad da han fikk med seg restene hjem. Skulle ikke tro det var så vanskelig å koke noen poteter. Del de i to og det vil ikke ta så lang tid... Syns det er litt gammeldags altså. Unødvendig å hudflette deg.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Høres kjent ut. Ikke her i huset, vel og merke. Men min mamma smørte matpakke til pappa i mange år. Til slutt satte hun ned foten og han måtte gjøre det selv, tror det var litt av en overgang for han. Hun jobber til vanlig mye og kommer seint hjem, men lager middag til han i helgene. Nå er hun på sykehus og kommer til å bli der legne, og pappa sier han savner ordentlig mat. Poteter og lignende. Inviterte han på middag for noen dager siden, han ble så glad når vi hadde poteter. Og ble enda mer glad da han fikk med seg restene hjem. Skulle ikke tro det var så vanskelig å koke noen poteter. Del de i to og det vil ikke ta så lang tid... Syns det er litt gammeldags altså. Unødvendig å hudflette deg. *smurte
ærlig talt Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Hvis dette ikke er kødd; skaff deg ryggrad, kvinne!
Elsker livet Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Heldigvis fikser min mann matpakke til seg selv om han skulle ha behov for det. Men middagen bør være på bordet når han har sagt om det ikke er en god grunn for at det skulle skjære seg.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Min samboer klarer fint å ordne seg mat sjøl heldigvis. Han har sagt flere ganger at han veit hvor brødboksen er. Så han overlever. Jeg har også fått beskjed om at jeg ikke trenger å ha maten klar til han kommer hjem, jeg har jo det noen ganger og han setter pris på det. Men hender også at han lager middag til meg. Ikke hver dag vi spiser middag heller. Matpakke har han aldri hatt med seg så lenge vi har vært sammen. Billigere for han å kjøpe med seg brød å pålegg å ha liggende på jobben. Kantina på jobben hans er også veldig billig, så hender han kjøper mat der og.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 fy faen!!!!!!!!!!! hiv ham på hue og ræva ut!!!!!!!
marsgutt 2013 Skrevet 1. november 2012 #11 Skrevet 1. november 2012 min far er 62 år. det eneste han klarte og gjøre skikkelig i huset var og smøre sin egen mat pakke da han jobbet. Og middag er det han som laget best. men så er han kokk da. åpne kjeften og si fra.
Catlady Skrevet 1. november 2012 #12 Skrevet 1. november 2012 Hørtes ut som en episode av Mad men dette ... også som å høre mor og far.. Har inntrykk av at menn i den alderen (50-60 ++) er vant til å få ting servert på sølvfat foran seg ... Pappa sa faktisk her forigårs,stolt som en hane, at han hadde begynt å vaske underbuksene sine selv ..... Han fikk ikke helt den responsen han hadde regnet med tror jeg ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå