Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Og har lyst til å fortelle om det? Jeg vurderer å fjerne de pga pusspropper og veldig dårlig ånde.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Jeg var 22, tror jeg.. Ikke den beste opplevelsen jeg har hatt. Våknet nesten ikke opp etter narkosen, og jeg blødde fælt når skorpene i halsen løsnet. Belag deg på noen uker sykemelding, sofaligging, yoghurt og is og masse paralgin forte. I ettertid har det spart meg for mye trøbbel. Har ikke lenger halsbetennelse 4 ganger i året
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Ja jeg har hørt en del skrekkhistorier... Jeg er alenemor til to små... hi
ærlig talt Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Mannen min fjernet mandlene da han var rundt 26 år. Det var visst helt jævlig han sleit med å spise/drikke og den salige blandingen av sult og smertestillende gjorde at han fikk forferdelige magekramper. Han var god som gull etter 4 uker. Dette var kanskje ikke svaret du ville ha? :/
ostepop123 Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Jeg tok dem da jeg var...21, kanskje? Var helt jævlig i én uke, passe slækk uka etter, men vel verdt det! Sover mye bedre nå, og har ikke hatt halsbetennelse siden.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Jeg fjernet mandlene da jeg var 23 år (av samme grunn som deg). Er veldig fornøyd med resultatet, men må innrømme at det ikke var særlig behagelig :-/ Kunne ikke spise på 3 uker og hadde veldig mye smerter. Men som sagt, er veldig glad for at jeg har gjort det
ostepop123 Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Men du MÅ ha noen til Å ta barna dine altsÅ. Du kommer ikke til Å klare Å hÅndtere dem som nyoperert. Ikke er det bra, heller, man skal slappe av. Har du ikke barnevakt i en uke, ville jeg rett og slett ikke tatt operasjonen.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Faren stiller sikkert opp han, og flytter inn sammen med oss. Jeg ammer fortsatt så må vente til vi er ferdige med det. Må belage meg på en uke i smertehelvete da ja skjønner jeg :/ effektiv slankekur sikkert... Men er så lei. Jeg pusser tennene minst 2 ganger om dagen. Bruker tanntråd, munnskyll, SB12, tyggis og tyggis og atter tyggis. To minutter etter er lukten tilbake igjen, jeg kjenner det selv. Og vond smak i munnen. Æsj. Og jeg tenker på det hele tiden. hi
malingus Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 (endret) Jeg fikk operert ut mandlene da jeg var 23. Å fy Å fy... det var helt grusomt i en uke eller to etterpÅ. Mine var veldig store og arrete og, som legen sa satt de godt fast... SÅ han var ikke overraske da jeg oppsökte legevakten pÅ natten en uke etter operasjonen og pÅ morgenkvisten ble sendt videre til legen som opererte meg. Jeg kunne hverken svelge eller puste uten at det gjorde sÅ utrolig vondt! Fikk ikke sove...det var ikke hyggelig nei... Men med det sagt, jeg har knapt värt syk etter det! Er nÅ 29. Og det er jo kjempedeilig! Men vet ikke sikkert om jeg ville gjort det igjen faktisk. Endret 1. november 2012 av malingus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå