Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Etter jeg ble gravid har jeg fått en del plager. Nå de siste ukene har det klødd veldig der nede, og nå lukter urinen min skikkelig stygt! Noen som kan ha noen anelse på hva det kan være?
Gjest Mrs. Careface Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Sopp tenker jeg og at det er utfloden som lukter og ikke urin. Kjøp canesten, men ikke bruk applikatoren for åmsette inn vagitorien. Bruk fingeren
Gjest Kornblå Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Det lukter veldig rart av urinen hvis du har spist fersk asparges.
TanteTroll Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Vond lukt av urinen kan også være uvi, så det kan kanskje være lurt med en urinprøve på legekontoret i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Men bruker det ikke å svi når man har uvi? HI
TanteTroll Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Jo som regel, men ikke alltid. Prøv canesten først, og hvis det ikke gir seg må du levere en urinprøve også. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå