Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 noen som vet hvor man får i slike eller lignende kasser i tre? ingen matbutikker som har lenger
anitra Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 ikke noen plasse man kan få i slike gratis da?
prekæs Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Ser det inimellom hos antikkhandlere og på loppemarked. Antikkhandlere vet å ta seg betalt, men man kan være heldig på loppis. Min egen, fra det tidligere lokale bryggeri, fant jeg på toppen av en søppelhaug etter en dugnad i båthavna her i nærheten. Spurte en vaktmester og fikk kassa gratis (han syns nok jeg var litt rar:)) Fungerer som vedkasse her. Moralen er: Ha øya med deg:)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Du får ta deg en tur på presserier. Askim gård ol. De har vel en del tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Vinmonopolet? Jeg har flere slike vinkasser i tre, men de har jeg fått av svogeren min som jobber på danskebåten
Gjest sug lut Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Du får ta deg en tur på presserier. Askim gård ol. De har vel en del tenker jeg. Hm. Tenkte "hva har pressrier med epler å gjøre".HI, du kan være heldig og få dem på steder som fx hagesenter hvor de har vært del av utstillingen. Jeg har fire sånne, de er godt slitte etter å ha stått ute lenge men det er finest sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå