Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Jeg er LIVREDD for å kaste opp under svangerskapet, og rett og slett nekter å ta sjansen på det. Angsten er diagnosert som panikklidelse, ettersom jeg helt uten grunn kan bli livredd for å kaste opp uten at det er tilfelle at det kommer til å skje i det hele tatt. Kan bare sitte helt stille, også få panikk fordi jeg tror jeg kommer til å spy. Har ikke spydd på godt over ti år, men er likevel livredd for det. Uansett. Nå er jeg prøver, og vil gjerne ha baby, men jeg NEKTER som sagt å kaste opp. Det får ikke lov til å skje. Så da vil jeg ha alle mulige tips, også afipran VS postafen? Skal også ha seabands og ingefærkapsler.
Gjest SHOC Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Det må du snakke med legen din om, det er bivirkninger med begge og skal vel helst ikke brukes under graviditet.
Gulljnta Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Afipran er det beste for kvalme synes jeg, men det er jo på resept.
Gjest Gullguttene Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Afipran funka i hvert fall på meg. Ingefærkapsler fra helsekosten og seabands funka for så vidt det og. Akupunktur kan også virke, jeg merka bedring i 1-3 dager etter behandling, men så måtte jeg inn igjen. Det blir dyrt i lengden, men helt klart verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå