Gå til innhold

Utroskaps tråd igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner et par hvor mannen har vært utro over lang tid. Kona fant ut om det for et par mnd siden. Hun trodde de løste problemet og at han sluttet, nå viser deg seg at mannen fortsatt er utro (med min venninne) og kona til denne mannen lever selvfølgelig i god tro om at mannen er trofast.

Kjenner at dette er et vanskelig dillemma for meg. Venninnen min er singel og mener dette er opp til han. Han vil fortsette som han alltid har gjort. Og jeg kjenner kona litt og er så lei meg på hennes vegne..

Hva ville du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortalt det til kona, så klart. Ho har rett til å vite, og rett til å velge.

Skrevet

Sendt et anonymt brev i posten til henne... For all del ikke bli en part i dette, da mister du både vennskapet med venninnen din og evt med ekteparet i tillegg.

Og... Ikke snakk om hva du har gjort til noen! Det to vet, vet alle..

Skrevet

Hvis dette hadde vært meg, hadde jeg satt stor pris på om noen fortalte meg dette!

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Hvis dette hadde vært meg, hadde jeg satt stor pris på om noen fortalte meg dette!

Samme her...

Skrevet

Mannen må jo være veldig god i å holde det skjult og kona er vist for naiv til å tro at han kan være utro igjen.

Ikke si det til kona personlig slik at hun blir sint på deg eller drar deg inn i det her.

Skrevet

Ikkje bland deg i dette. Han velger å vere med på dette, ho blir bedratt.

Skrevet

Du kan ringe henne anonymt når han er hos din venninne igjen. Stakkars dame, hun har rett til å vite det slik at hun kan velge sin framtid og finne noen som virkelig setter pris på henne.

Skrevet

Det værste her er jo egentlig at de har tre små barn sammen. På en eller annen måte så regner jeg med det vil gå utover barna til slutt.. :(

HI

Skrevet

For min del ville det vært avgjørende hvor godt jeg kjenner kona. Om jeg ville sagt det til henne eller ikke altså.

Men tror desverre du må regne med å miste vennskapet med venninna di.

Skrevet

Vet ikke helt hva slags forhold du har til venninna di, altså hvor nære dere er. Men du kan kanskej snakke med henne og stille henne ultimatumet om at enten får hun avslutte det/si det til kona hans, eller så gjør du det. For du synes ikke noe om at en uskyldig part lider for at de skal få ha et hemmelig forhold.

Eller så kan du også bare fortelle det til kona, og be om at hun holder tett om hvor hun fikk informasjonen fra så du ikke blir dratt inn i situasjonen.

Skrevet

Skjønner at du synes dette er vanskelig! Jeg ville pratet med han, og spurt hvorfor han holder på slik. At du synes det er vanskelig å se venninna di bli bedratt. Og at du stiller på hennes side om han fortsetter...

Skrevet

Jeg hadde ikke sagt noe. Slikt kommer kanskje for en dag. Det er ikke min sak hva andre folk gjør i samlivet sitt.

Skrevet

Jeg ville ha satt stor pris på å få vite dette. Så jeg hadde nok fortalt henne det.

Skrevet

Hadde jeg vært venninnen til elskerinnen hadde jeg hadde sakt i fra til konen. Det verste jeg vet er utroskap, og synes virkelig at det er konen sitt valg om hun vil fortsette å være gift med den drittsekken eller ikke. Hadde jeg mistet venninnen pga det hadde jeg ikke brydd meg, for har ikke respekt for kvinner eller menn som er elsker/elskerinne til en som er i ett forhold og vet om det.

Skrevet

Fortell det til kona. Hun fortjener å vite det, og velge selv hva hun vil gjøre med det. Hvis det var meg hadde jeg villet vite.

Skrevet

Jeg synes ikke du skal blande deg. Hvis du absolutt må kan du si hva du mener til han som styrer på.

Skrevet

Hvis du er helt sikker på at det stemmer ville jeg fortalt det til kona. Hun har allerede fått vite om det en gang, hun fortjener bedre enn å fortsatt bli ført bak lyset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...