Gå til innhold

Dere som lager gavekalenderen selv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags lager dere? Jeg har bare endt opp med å klippe ut tall og figurer som jeg fester på pakkene og henger opp langs et bånd på veggen. Men synes det er så stusselig, og har lyst til å lage noe litt mer kreativt til trolla i år...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine gutter har laget kalenderen selv sammen med pappa'n, de er kjempefine og guttene er så stolte av dem.

Kjøpte en hobbyplate som de malte hvit, så kjøpte de 24 små gullkroker på Biltema som de skrudde i planken. På hobbybutikken kjøpte de julete pynt som de har limt på, gullfargede tall, og små flate trefigurer som forestiller nisser, juletrær stjerner o.l.

Den blir så dekorativ og fin når jeg henger 24 små pakker på den :)

Skrevet

Fant en fin i det siste Foreldre og barn som jeg skal lage. Den med 24 skuffer

Skrevet

Mine gutter har laget kalenderen selv sammen med pappa'n, de er kjempefine og guttene er så stolte av dem.

Kjøpte en hobbyplate som de malte hvit, så kjøpte de 24 små gullkroker på Biltema som de skrudde i planken. På hobbybutikken kjøpte de julete pynt som de har limt på, gullfargede tall, og små flate trefigurer som forestiller nisser, juletrær stjerner o.l.

Den blir så dekorativ og fin når jeg henger 24 små pakker på den :)

Ligner litt på denne typen som var i salg for noen år siden, men på kalenderen guttene mine har laget sitter krokene litt lenger fra hverandre og i stigende rekkefølge

http://www.google.no...214&tx=68&ty=78

Skrevet

Har brodert, en stor nisse som sitter og synger. Mye jobb, men veldig stolt over å ha fått det til. Har aldri brodert før.

Skrevet

Takk for tips:) høres veldig fint ut med den plata. Har litt lyst på sånn med skuffer, men finner ingen oppskrift. Får vel være kreativ da ;)

Skrevet

Jeg har malt en hobbyplate, og festet på forskjellige trefigurer (flate), enten med bilde for dagen (lucia, den dagen vi pynter juletre, solhverv, nisse etc) og noen bare røde eller med annet julemotiv, så festet kroker rett under figurene. Må igrunn si meg godt fornøyd ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...