Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Jeg og en baby vil flytte.... til en plass hvor ingen kjenner oss. Hvor er det lett å få venner?? trivelig å bo?? Sentralt men villig.....
hysterika Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Åh, det var ikke et lett spørsmÅl! Hva med Halden? Eller Larvik? Vet ikke om det er lett Å fÅ venner! Du kan sikkert flytte til en av forstedene utenfor Oslo, Holmlia, Tirilltoppen ...
kjærestenogmæ Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Trondheim, akkurat passe liten og litt stor
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Hvor bor du nå da? Vil du langt derfra eller bare 1-2 timer unna?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Vennesla, 20 min unna Kristiansand. Ufattelig trivelig sted, med mange muligheter. Er også mange tilbud for alenemødre der (jeg forstod det sånn at du var det?), og ellers mange fine aktiviteter for både barn og voksne i alle aldre. Hyggelige mennesker, ikke som i en storby, og relativt billig (hvis man tenker på steder som rundt Oslo, eller andre storbyer).
hysterika Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Tirilltoppen er et høydedrag ovenfor Holmlia, det er liksom mellom Prinsdalen og Holmlia helt sør i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Har ikke bodd der, men bare vært der et par ganger, men tenkt at Mandal må være en flott plass å bo.
Ziiona Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 Tirilltoppen er et høydedrag ovenfor Holmlia, det er liksom mellom Prinsdalen og Holmlia helt sør i Oslo. Tirilltoppen? Er det navnet på stedet? Trodde det bare var navnet på et borettslag oppe på Toppåsen jeg.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. november 2012 #11 Skrevet 1. november 2012 Bergen, du blir vant til alt regnet etterhvert:) men er en utrolig fin by:)
Frøken Ubesluttsom Skrevet 1. november 2012 #14 Skrevet 1. november 2012 Eidsvoll. En fin kommune som stadig øker i innbyggertall. Nabokommune med Gardermoen, god togforbindelse til både Hamar og Oslo, Jessheim og Gardermoen. Landlig men også sentralt. Gode skoler og barnehager for det meste, og mange trivlige mennesker. Også er jo Eidsvoll den historiske grunnlovsbygda som virkelig bør bli mer anerkjent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå