Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Jeg har store problemer med å gå pga er vondt kne, muligens meniskproblemer. Skulle så absolutt fått handlet julegaver nå. Er det lov og låne rullestol på kjøpesenter for å bli trillet rundt i? Må jeg evt. ha legeattest? Krykker er uaktuellt da jeg har leddgiktsplager i armene og ender opp med armer og hender som ikke funker og har store smerter. Prøvd det før etter en operasjon i en fot. Nå er det mye rart med meg, hadde jeg vært et dyr hadde jeg blitt avlivet....
L-8 Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Jeg har store problemer med å gå pga er vondt kne, muligens meniskproblemer. Skulle så absolutt fått handlet julegaver nå. Er det lov og låne rullestol på kjøpesenter for å bli trillet rundt i? Må jeg evt. ha legeattest? Krykker er uaktuellt da jeg har leddgiktsplager i armene og ender opp med armer og hender som ikke funker og har store smerter. Prøvd det før etter en operasjon i en fot. Nå er det mye rart med meg, hadde jeg vært et dyr hadde jeg blitt avlivet.... Har sett at de har hatt rullestol på et senter jeg har vært innom ihvertfall.. Ta en telefon og hør? Eller la noen andre ta seg av handlingen for deg
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 La andre handle for meg? Er du gærn? Jeg elsker å shoppe. Sender jeg mannen ut for å handle bruker han tonnevis med penger på dyre ting.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Det er vel ingen som kan nekte deg å bli trillet rundt i en rullestol på et kjøpesenter, men hvis du mener at noen som jobber på senteret skal trille deg rundt, så tror jeg du må innse at de ikke har noen som kan gjøre sånne ting.
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Ja hallo,selvsagt kan du låne en rullestol:)jeg hadde ikke vært i tvil i ditt tilfelle. Trenger ikke å ringe en gang:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Selvsagt er det ingen fra senteret som skal trille meg rundt. Tenkte mannen skulle få den æren. Men det er klar at dersom senteret tilbyr en ung kjekkas til å trille, så sier jeg ikke nei til det. Da får mannen være hjemme..... Hmmm.... Begynner vist å dra på åra....
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Nå er det mye rart med meg, hadde jeg vært et dyr hadde jeg blitt avlivet.... Hahaha! Nettbutikker er jo artig det også da, og da kommer varene hjem i posten. Enkelt og greit, enkelt å finne tilbud etc etc. Mange nettbutikker tilbyr også gratis frakt.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Ikke noe problem. Du må gjerne betale et depositum (akkurat som på handlevognene) til den butikken som har stolen stående hos seg, men ingen stiller andre krav enn det til den som låner altså. vi prøvde å ha lånestol uten depositum, men da ble de herpet av ungdommer o.l. så vi måtte sette hengelås på den og innføre depositum siden de faktisk er veldig dyre. Men som sagt, hvem som helst kan få låne rullestol, har lånt ut til alt fra gamle damer til gravide kvinner, ikke noe problem. Ingen krever legeattest ihvertfall. Hilsen ansatt på kjøpesenter.
what a drittkjerring Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Kan du ikke trille deg selv? De fleste rullestoler kan du vel rulle på hjulene? Uten at jeg skal si det med 100% sikkerhet..Men har ihvertfall sett mange uten elektrisk rullestol som triller seg selv. Uansett, kos deg masse med julehandel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå