Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Vi inviterte 5 klassekamerater hit en lørdag på popcorn og film. Det var ikke bursdag og ingen spesiell anledning. De går i andre klasse. Nå har jeg fått flere sure tilbakemeldinger om at vi er ekskluderende. Til bursdager inviterer vi alltid alle guttene, eller hele klassen, men det ramlet meg altså ikke inn at det skulle være noe galt i å invitere den guttegjengen som leker mest sammen til en filmkveld. Hva tenker dere?
prettyfishy Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Nei, det synes jeg absolutt ikke. Det må gå an at venner ser på film sammen uten å invitere hele klassen.
Februargullet2013 Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Synes ikke det er noe feil,hvis sønnen din din leker med de 5 mest
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Da tenker jeg at de andre foreldrene får finne på noe morro for SINE barn. Går ikke ALLTID an å invitere hele klasser osv. Vil man invitere 2, gjør man det, vil man invitere 5 gjør man det. Er da GRENSER til hva andre skal bry seg med
Florida11 Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Nei, føler ikke du har vært slem i det hele tatt. Sønnen din har lov til å ha noen få venner hjem i sosialt lag uten at du må ha hele klasse eller alle guttene der altså. Med mindre det er snakk om at antall gutter i klassen er 6-7, slik at du har bare utelatt 1-2 stk... Dette skal du ikke ha dårlig samvittighet for, han hadde venner på besøk :-) Ikke bry deg om tilbakemeldingene!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 En gang å jo ungene få lov til å starte å være med de de kommer best over ens med, forutenom skoletiden. Om det kun er en gutt som ikke er inkludert, så er det jo noe slemt, men ellers, så får de heller finne på noe for ungene sine selv.
Honningmelon Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Nei, ærlig talt, det er da helt greit. Og det hadde jeg ikke vært redd for å si fra om til de det gjelder.
Cat_Woman Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Det er slemt hvis dere inviterte 5 av 6 gutter i klassen. Inviterte dere 5 av 10 eller 15 gutter er det ikke å ekskludere noen, da er det å samle en vennegjeng, og det må være lov :-)
Kliko Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Det kommer jo ann på hvor mange gutter det er i klassen da? Er det 7 gutter så syns jeg faktisk det er litt dårlig gjort, for da er det kun to stykker som ikke har fått være med.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 Ja, jeg ser jo at antall elever og gutterhar noe å si De er 28 elever i klassen, 19 av dem er gutter.
Musemorbr / Skrevet 1. november 2012 #11 Skrevet 1. november 2012 Noen må ha misforstått. De har sikkert trodd at alle andre enn deres barn var invitert. Selvfølgelig skal gutten kunne se film med en håndfull venner uten å måtte gjøre det til klassefest.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 1. november 2012 #12 Skrevet 1. november 2012 Hehe, nei du var på ingen måte slem Merkelig at noen skal ha noe negativt å si om dette.... Du samlet jo bare en vennegjeng, slik alle mennesker gjør iløpet av livet.. Ikke bry deg om hva de sier..
Iiiiik Skrevet 1. november 2012 #13 Skrevet 1. november 2012 Det må være helt greit! Kanskje er det slik at din gutt og de andre fem er de populære, de alle strever etter å være sammen med. Da er det mange som blir skuffet over å ikke være del av "den kule gjengen". Sånn er dessverre livet, når ungene blir større blir skillene klarere. At foreldrene tillater seg å klage til deg eller komme med sure stikk, er nokså spesielt synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå