Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Hei Har en venninne som skal på et langvarig behandlingsopphold, fulltid, borte fra mann og barn. Jeg har dessverre ikke mulighet til å besøke henne da det er andre kanten av landet, så jeg tenkte å sende henne en bok som oppmuntring. Noen som har noen bra boktips?
Catlady Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Jeg anbefaler shantaram til de fleste en fantastisk herlig,nydelig og spennende bok !! http://www.dagbladet.no/kultur/2008/10/13/550069.html
Popelko Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Septimus heap, hvis hun liker sånn er eventyr
Mandalas Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Shantaram skulle jeg akkurat anbefale. Det er den aller beste boka jeg har lest. Ellers er Havets Katedral (Ildefonso Falcones) bra, men den er noe tyngre enn Shantaram.
Lillestoredeg Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Fuglehotellet:) fiftyshades bøkene:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Ville ikke akkurat sendt med Fifty Shades om hun må være borte fra mann og barn, det er jo skikkelige kjærlighetsbøker som gjør at man vil savne mannen enda mer.. Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant er ganske fantastisk, morsom og veldig underholdende. Den nye til Samartin var overraskende bra, den definitivt beste hun har skrevet. Doña Maria heter den og er fra Cuba, jeg ble helt fengslet av den. De andre bøkene til denne forfatteren er litt "kjærringbøker", men denne var virkelig bra altså.
GeeGee Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Hvis hun liker krim anbefaler jeg veldig bøker av en danske som heter Jussi Adler-Olsen, første heter Kvinnen i buret, veldig spennende! Anbefaler også historiske romaner av Ken Follet, 'Stormenes tid' (er utgitt som to bøker på norsk, sverdet og korset og Katedralen, i tillegg til 'Iall evighet'.
Rediken Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 "Noen kjenner mitt navn" er en av de beste bøkene jeg har lest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå