Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Ser alle i rundt meg er så fine og fjonge. Føler at det ikke er håp for meg fordi jeg er feit... Men ser mange som er større enn meg og de er alle så fine... Hvordan får man det til... Tips takk? Føler at det bare er å tre på seg en svartsekk og sitte inne. Skal ned 10 kilo. Men kan ikke se ut sånn i mellomtiden.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Tror mye er å kle seg etter fasongen sin. Fremheve de positive tingene Har du f.eks smal midje - på med belte!
L-8 Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Kle deg etter fasong! Kjøp klær med stoffer i god kvalitet, og ikke gjem deg bort i sort. Bruk høye heler, og farger og detaljer for å fremheve områder du er mer fornøyd med
Februargullet2013 Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Er ganske stor selv, faktisk altfor mye kilo,men har aldri hatt noe dårlig selvbilde av den grunn. og har aldri hatt problemer med og få venner og kjæreste, Jeg begynte og bli overvektig når jeg var 13,men når lille gutt kommer ut,har jeg planer om og gå ned 30-40kg
Berta_78 Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Finn de bra trekkene dine! Slapp av, alle har dem. Smal midje sammenlignet med resten av kroppen? Belte i livet. Slanke legger? Vidt skjørt til knærne. Fine pupper? Diskret kløft. Bruk svart eller ensfarget, jeans, litt høyde på helene. Hva med et fint stort smykke? Trekker oppmerksomheten vekk fra andre områder. Og viktigst: pent stelt hår, frisk naturlig sminke og rene, strøkede klær. Pluss et stort smil! Lover deg - du er kjempepen bare du tror det selv.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Smil! Det er ofte alt som skal til.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 http://www.pinupgirlclothing.com/ Elsker denne siden her !! elsker stilen og klærne store størrelser, og egen plus size serie. Litt fyldigere jenter kler denne stilen sååå mye bedre enn skinny girls
frk Nilsen Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Ikke noe problem med å se bra ut selv med noen kilo for mye! Har vel 10-15 for mye selv, men det er ikke noe problem å kle seg fjongt Fremhev det som er verdt å fremheve! Rett opp ryggen, bruk høye hæler, fine skjerf, en kul veske, smykker, velstelt hår.... Har du muffintop så bruker du ikke topper som er alt for trange rundt midja
MrsMilla Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Helt sikkert forskjellige snitt på klærne du kler godt også - finn riktig snitt og farger så vips ser du jo stilig ut! Jeg kler typisk empirekjoler når jeg har litt ekstra kg (typisk etter fødsel for min del) som skjuler magen og framhever midja mi ved puppene istedet (og puppene...)
katha90 Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 http://www.pinupgirlclothing.com/ Elsker denne siden her !! elsker stilen og klærne store størrelser, og egen plus size serie. Litt fyldigere jenter kler denne stilen sååå mye bedre enn skinny girls oi, her fant jeg mange en kjole jeg har lyst på! Ser at "bikini"sesongen ble redda også, om kroppen ikke vil tilbake til rett form etter svangerskapet også
Catlady Skrevet 1. november 2012 #11 Skrevet 1. november 2012 http://www.pinupgirlclothing.com/ Elsker denne siden her !! elsker stilen og klærne store størrelser, og egen plus size serie. Litt fyldigere jenter kler denne stilen sååå mye bedre enn skinny girls oi, her fant jeg mange en kjole jeg har lyst på! Ser at "bikini"sesongen ble redda også, om kroppen ikke vil tilbake til rett form etter svangerskapet også Så flott:) har badedrakt derifra selv og er råfornøyd. Kjolene er fantastiske og sitter fantastisk på, selv med litt "bulkete" kropp ;)får så mye skryt for de
katha90 Skrevet 1. november 2012 #12 Skrevet 1. november 2012 http://www.pinupgirlclothing.com/ Elsker denne siden her !! elsker stilen og klærne store størrelser, og egen plus size serie. Litt fyldigere jenter kler denne stilen sååå mye bedre enn skinny girls oi, her fant jeg mange en kjole jeg har lyst på! Ser at "bikini"sesongen ble redda også, om kroppen ikke vil tilbake til rett form etter svangerskapet også Så flott:) har badedrakt derifra selv og er råfornøyd. Kjolene er fantastiske og sitter fantastisk på, selv med litt "bulkete" kropp ;)får så mye skryt for de Er selv kort og kompakt, så en kjole som sitter pent er vanskelig å finne :| Men, tror (håper) at denne stilen passer meg! elsker jo den stilen
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #13 Skrevet 1. november 2012 Hvilken kjole er det du har da? Som passer til en stor og bulkete kropp?
Catlady Skrevet 1. november 2012 #14 Skrevet 1. november 2012 http://www.pinupgirlclothing.com/ Elsker denne siden her !! elsker stilen og klærne store størrelser, og egen plus size serie. Litt fyldigere jenter kler denne stilen sååå mye bedre enn skinny girls oi, her fant jeg mange en kjole jeg har lyst på! Ser at "bikini"sesongen ble redda også, om kroppen ikke vil tilbake til rett form etter svangerskapet også Så flott:) har badedrakt derifra selv og er råfornøyd. Kjolene er fantastiske og sitter fantastisk på, selv med litt "bulkete" kropp ;)får så mye skryt for de Er selv kort og kompakt, så en kjole som sitter pent er vanskelig å finne :| Men, tror (håper) at denne stilen passer meg! elsker jo den stilen Jeg og tror den også passer de fleste kropper også, spesielt litt ekstra "kvinnelige" manillusion.no har også mye kult i samme stil. De har butikk på grunerløkka, men også nettbutikk
Catlady Skrevet 1. november 2012 #15 Skrevet 1. november 2012 Hvilken kjole er det du har da? Som passer til en stor og bulkete kropp? http://www.pinupgirlclothing.com/heidi-dress-in-royal-blue-with-matching-belt.html De aller fleste kjolene er laget for mer kvinnelige former, med tanke på snitt,og å få frem midjen..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #16 Skrevet 1. november 2012 Hehe, takk for mange fine svar. Tydeligvis flere som har litt for mye. Jeg er så teit at jeg tenker jeg får flere venner om jeg blir tynnere. er bare 10 kilo for tung... Huff så teit. Ser jo at alle andre er fine. Blir en tur til frysøren først:) og så shopping. Takk, takk....
hysterika Skrevet 1. november 2012 #17 Skrevet 1. november 2012 Er det enkelt å bestille fra USA? Må man betale toll?
itb Skrevet 1. november 2012 #18 Skrevet 1. november 2012 http://www.pinupgirlclothing.com/ Elsker denne siden her !! elsker stilen og klærne store størrelser, og egen plus size serie. Litt fyldigere jenter kler denne stilen sååå mye bedre enn skinny girls Hvordan er størrelsene? bruker 42/44 normalt.
Catlady Skrevet 1. november 2012 #19 Skrevet 1. november 2012 Størrelsene er ganske normale. Såvidt jeg husker står det på noen av de at de er små i størrelsene og anbefaler å gå opp en størrelse, men det står iafall da. Er også en størrelses guide der, litt nedenfor bildet av plagget. Ikke hatt noen problemer med å bestille derifra, men toll må man nok betale. Er ikke helt sikker på hvordan det systemet der fungerer ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå