Gå til innhold

Hvordan gikk det i går Juliea?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hei så hyggelig du spør. Tør nesten ikke svare:/

Men det gikk veldig bra! Jeg kom videre og slipper neste kvalifisering og kommer rett med på moteshowet som er i februar/mars.

Så det var helt fantastisk! Jeg er ledig glad:) livet smiler! Så møtte jeg "mannen" etterpå og er her enda:) og bi skal reise bort i helgen bare oss.

Så jeg er veldig glad for tiden! Og i går var så morsomt! Fikk en del kontakter og møtte masse gode spennende folk :) så det ble tatt en del bilder.

Skrevet

Nå er jeg ikke så kjent med alle nickene herinne, at jeg har fullstendig oversikt:-) Men er det sånn å forstå at du er modell Juliea?

Skrevet

Je var det før. Men ikle vært det etter jeg fikk barn. Men har siste 3 ukene vært i hardtrening for denne eventen for dette var en audition kan man si :) og så kom jeg rett videre til showet uten noen flere audition runder. Så kanskje jeg blir det igjen:) skal iallefal være det til våren på et svært show :) så kanskje åpnet dette noen nye dører.

Veldig herlig følelse å få komme dit igjen :)

Skrevet

Så morsomt:) Er det skikkelig seriøse modellgreier det her? typ tjene penger på det? vet jo at du har flere jern i ilden fra før. måkke slite deg altfor mye ut heller:)

Skrevet

Ja det i vår er betalt oppdrag. Det i går var ikke det var jo kun mini show som var en audition :)

Jeg var på et event til støtte mot brystkreft og gikk liten visning som støttet god sak samtidig som det var en audition til et svært arrangement spm skal skje i våres. Ja dette er seriøst. Ferdig med slike Champagne pike oppdrag.

Skrevet

Hva gjorde du i går, Julie?

Hun var modell for et brystkreftarrangement(tror jeg det var)

Skrevet

Je var det før. Men ikle vært det etter jeg fikk barn. Men har siste 3 ukene vært i hardtrening for denne eventen for dette var en audition kan man si :) og så kom jeg rett videre til showet uten noen flere audition runder. Så kanskje jeg blir det igjen:) skal iallefal være det til våren på et svært show :) så kanskje åpnet dette noen nye dører.

Veldig herlig følelse å få komme dit igjen :)

Ah, skjønner. Håper det går veien da, lykke til :-)

Skrevet

Hei så hyggelig du spør. Tør nesten ikke svare:/

Men det gikk veldig bra! Jeg kom videre og slipper neste kvalifisering og kommer rett med på moteshowet som er i februar/mars.

Så det var helt fantastisk! Jeg er ledig glad:) livet smiler! Så møtte jeg "mannen" etterpå og er her enda:) og bi skal reise bort i helgen bare oss.

Så jeg er veldig glad for tiden! Og i går var så morsomt! Fikk en del kontakter og møtte masse gode spennende folk :) så det ble tatt en del bilder.

Dette har jeg ikke fått med meg, men så utrulig gøy å høre. :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...