Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Hei så hyggelig du spør. Tør nesten ikke svare:/ Men det gikk veldig bra! Jeg kom videre og slipper neste kvalifisering og kommer rett med på moteshowet som er i februar/mars. Så det var helt fantastisk! Jeg er ledig glad:) livet smiler! Så møtte jeg "mannen" etterpå og er her enda:) og bi skal reise bort i helgen bare oss. Så jeg er veldig glad for tiden! Og i går var så morsomt! Fikk en del kontakter og møtte masse gode spennende folk så det ble tatt en del bilder.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Nå er jeg ikke så kjent med alle nickene herinne, at jeg har fullstendig oversikt:-) Men er det sånn å forstå at du er modell Juliea?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Je var det før. Men ikle vært det etter jeg fikk barn. Men har siste 3 ukene vært i hardtrening for denne eventen for dette var en audition kan man si og så kom jeg rett videre til showet uten noen flere audition runder. Så kanskje jeg blir det igjen:) skal iallefal være det til våren på et svært show så kanskje åpnet dette noen nye dører. Veldig herlig følelse å få komme dit igjen
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Så morsomt:) Er det skikkelig seriøse modellgreier det her? typ tjene penger på det? vet jo at du har flere jern i ilden fra før. måkke slite deg altfor mye ut heller:)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Ja det i vår er betalt oppdrag. Det i går var ikke det var jo kun mini show som var en audition Jeg var på et event til støtte mot brystkreft og gikk liten visning som støttet god sak samtidig som det var en audition til et svært arrangement spm skal skje i våres. Ja dette er seriøst. Ferdig med slike Champagne pike oppdrag.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #8 Skrevet 1. november 2012 Hva gjorde du i går, Julie? Hun var modell for et brystkreftarrangement(tror jeg det var)
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 1. november 2012 #9 Skrevet 1. november 2012 Je var det før. Men ikle vært det etter jeg fikk barn. Men har siste 3 ukene vært i hardtrening for denne eventen for dette var en audition kan man si og så kom jeg rett videre til showet uten noen flere audition runder. Så kanskje jeg blir det igjen:) skal iallefal være det til våren på et svært show så kanskje åpnet dette noen nye dører. Veldig herlig følelse å få komme dit igjen Ah, skjønner. Håper det går veien da, lykke til :-)
Cat.68 Skrevet 1. november 2012 #10 Skrevet 1. november 2012 Hei så hyggelig du spør. Tør nesten ikke svare:/ Men det gikk veldig bra! Jeg kom videre og slipper neste kvalifisering og kommer rett med på moteshowet som er i februar/mars. Så det var helt fantastisk! Jeg er ledig glad:) livet smiler! Så møtte jeg "mannen" etterpå og er her enda:) og bi skal reise bort i helgen bare oss. Så jeg er veldig glad for tiden! Og i går var så morsomt! Fikk en del kontakter og møtte masse gode spennende folk så det ble tatt en del bilder. Dette har jeg ikke fått med meg, men så utrulig gøy å høre. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå