Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Jeg skal ha mens om 4 dager skal kjøpe en test nå , kan jeg ta den 4 dager før ? og stole på svaret??
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Ville heller ventet til dagen da mensen pleier å komme, eller etter ventet mens.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Jeg har vært gravid flere ganger før og visste at når jeg hadde magesmerter var jeg gravid. Så denne gangen testet jeg 7 dager før forventet mens og den ble sterkt positiv med en gang! MEN! jeg har testet opp mot en uke etter forventet mens og bare fått negativ selv om jeg var gravid:-) Ta testen du, jeg vet det er forferdelig å vente:-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Ja det er helt grusomt og vente tror ikke jeg klarer det heller hih! men kjenner meg selv at jeg blir nok rimelig skuffet om den er negativ også er det egentlig fortidlig :-( men får ta en etter forventet mens også :-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Er bare å ta den:-) Er den negativ så tar du ny om noen dager:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå