Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Nei nå er jeg lei, har på 2 uker gått opp litt over 5kg(!), har fått så ufattelig mye vann i kroppen, og fingrene ser ut som pølser.. Sover heller ikke spesielt godt om natten fordi hendene dovner bort og blir vonde pga alt vannet, og bekkenet er heller ikke spessielt snilt.. Jeg har heller ikke lyst til å gå opp mer i vekt, har allerede 30kg som jeg vil ha av meg, og føler ikke jeg trenger mer å slanke bort.. Er også redd for at magen skal bli helt "ødelagt".. Er bare 22år, så ønsker ikke å ha en dvaskmage for resten av livet, strekk merker er greit, men løsmage er ikke ønskelig..! har 17dager til termin, og ser litt mørkt på de siste ukene akkurat nå, vonde kynnere, stikkinger, diare.. bah, sliten og lei ..
Elsker livet Skrevet 1. november 2012 #2 Skrevet 1. november 2012 Kjenner til det der. Jeg trodde også at jeg gikk veldig mye opp det ene svangerskapet, og det gjorde jeg. Men en uke etter fødselen var jeg tilbake i min gamle vekt. Mistet 15 kg. og det meste må ha vært vann, baby og morkake. Dvaskemage og strekkmerker er nok bare en del av livet. Ikke så mye en får gjort med det. Håper fødselen snart er vel overstått
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Det verste av alt er at det muligens vil komme dager og netter,- spesielt netter; du savner gravidetiden..Da visste man alltid hvor ungen var, den gråt ikke eller viste tegn til ubehag eller annet du ikke skjønner bære av hva betyr,- og om man ikke får sove så godt på nettene på slutten, så får du iallefall ligge i ro i senga. Trenger ikke sette deg opp og amme, eller gå på kjøkkenet og varme flasek, eller ta meg baby på trilletur.... Tro meg. Jeg var dritlei svangerskap nummer 1 etter 3 mndr ( og allerede 14kilo opp!!). EN dame sa til meg at jeg måte nyte det og gå gravid, og siste tid uten barn.....Nei, kom ALDRI til og plages så mye ETTER ungen var ute, som jeg plagdes da jeg var gravid...Sa påståelige meg Men så feil kan man ta Så selv om jeg mest sannsyngli skvetter vann på gåsa,- PRøV og yt tiden og kos deg med det faktum at du tross alt er din egen herre enda
Elsker livet Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Det verste av alt er at det muligens vil komme dager og netter,- spesielt netter; du savner gravidetiden..Da visste man alltid hvor ungen var, den gråt ikke eller viste tegn til ubehag eller annet du ikke skjønner bære av hva betyr,- og om man ikke får sove så godt på nettene på slutten, så får du iallefall ligge i ro i senga. Trenger ikke sette deg opp og amme, eller gå på kjøkkenet og varme flasek, eller ta meg baby på trilletur.... Tro meg. Jeg var dritlei svangerskap nummer 1 etter 3 mndr ( og allerede 14kilo opp!!). EN dame sa til meg at jeg måte nyte det og gå gravid, og siste tid uten barn.....Nei, kom ALDRI til og plages så mye ETTER ungen var ute, som jeg plagdes da jeg var gravid...Sa påståelige meg Men så feil kan man ta Så selv om jeg mest sannsyngli skvetter vann på gåsa,- PRøV og yt tiden og kos deg med det faktum at du tross alt er din egen herre enda Jeg syns graviditet er verre enn tiden etterpå til tross for at jeg har erfaring med kolikkbarn. Da har jeg fått avlastning, det var ingen som kunne avlaste kroppen min.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 hehe, godt med noen støttende ord i disse dager Ja jeg prøver å kose meg, men hormonene overstyrer alt til tider .. hi
Musemorbr / Skrevet 1. november 2012 #6 Skrevet 1. november 2012 Det kunne vært verre. Du kunne hatt forstoppelse også. Lykke til, Det er jo ikke lenge igjen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå