*desemberbaby* Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Og den inneholdt... Tattatata...!! Hvit Marius kjole med rødt på, rosa "strikke" og gul solhatt fra milk.. ;-)
*desemberbaby* Skrevet 1. november 2012 Forfatter #2 Skrevet 1. november 2012 Rosa bukse skulle det stå.. :-)
*Miss Flua* Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 Åå den kjolen er fin!! har samme bare i body, har gutt da venter fortsatt i spenning på vår pakke!! Men her kommer posten i 15-tida, hååååper den kommer idag!!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 Solhatt på sene høsten...? Skal med det da? ALLE får sikkert solhatter!
Aprilskatten min. Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Min kom og. Jeg bestilte til jente str 4-5 år og fikk oransje knertengenser, grønt og hvitt sommersett (skjorts og t-skjorte) og rød og hvit sommerhatt. Fornøyd? Tja.. Sommersettet var veldig stilig, dog veldig stort. Det var i grunn alt. Knertengenseren falt ikke i smak hos mottakeren, så mulig det blir en gave.
*desemberbaby* Skrevet 1. november 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2012 Jeg gjetter på at alle får solhatt, hehe.. Min jente er 11 mnd, så jeg bestile 12-24 mnd, og klærne er kjempe store!! Så passer nok ikke før neste år
Mamma til snart 2 søte små Skrevet 1. november 2012 #7 Skrevet 1. november 2012 Jeg fikk ikke solhatt.Jeg fikk Marius-body, rosa strikkebukse og en svart body med rosa tekst. Igrunn veldig fornøyd:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå