Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #1 Skrevet 1. november 2012 Hun er grei å være sammen med altså, men ikke å snakke i telefonen med. Hun skravler i ett sett om ting som overhodet ikke er interessant, og jeg klarer ikke å få lagt på, kommer ikke til ordet i det hele tatt. Som sagt er det noe helt annet når vi treffes. Hun ringer meg ofte om dagen. Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2012 #3 Skrevet 1. november 2012 La være å ta telefonen. Hehe, jeg gjør ofte det Men jeg kan jo ikke det HVER gang, pluss at hun alltid sender meg melding først. Så fort jeg svarer, så ringer hun me, og da føler jeg at det blir litt rart å ikke ta telefonen, når hu vet at jeg sitter med den i hånda...
Gjest sug lut Skrevet 1. november 2012 #4 Skrevet 1. november 2012 La være å ta telefonen. Hehe, jeg gjør ofte det Men jeg kan jo ikke det HVER gang, pluss at hun alltid sender meg melding først. Så fort jeg svarer, så ringer hun me, og da føler jeg at det blir litt rart å ikke ta telefonen, når hu vet at jeg sitter med den i hånda... Da får du la være å svare på melding til du orker å prate med henne
3 gleder Skrevet 1. november 2012 #5 Skrevet 1. november 2012 Jeg skulle ønske jeg hadde ei venninne jeg kunne ringe til å snakke med om alt og ingenting. Ta det som et kompliment. Hun setter kanskje stor pris på at hun kan ringe deg. Du sier du trives godt i hennes selskap. kan du komme deg igjennom noen samtaler og evt ta en hvit løgn her og der via disse tekstmeldingene hun sender på forhånd og si du er opptatt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå